سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: استقبال پرشورها و عزم و خواسته بازیکنان نتیجه را تعیین می‌کند
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: استقبال پرشورها و عزم و خواسته بازیکنان نتیجه را تعیین می‌کند

🔴سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: استقبال پرشورها و عزم و خواسته بازیکنان نتیجه را تعیین می‌کند. به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، مصطفی دنیزلی در نشست خبری قبل بازی با پرسپولیس تهران اظهار کرد: طی سال‌های اخیر بازی‌های رقابتی و پرفشاری در لیگ ایران دنبال می‌شود و پرسپولیس نیز طی سال‌های […]

🔴سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: استقبال پرشورها و عزم و خواسته بازیکنان نتیجه را تعیین می‌کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، مصطفی دنیزلی در نشست خبری قبل بازی با پرسپولیس تهران اظهار کرد: طی سال‌های اخیر بازی‌های رقابتی و پرفشاری در لیگ ایران دنبال می‌شود و پرسپولیس نیز طی سال‌های قبل مدام قهرمان شده است؛ به همین دلیل این بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود. هر بازی برای کسب سه امتیاز انجام می‌شود و در راه رسیدن به هدف نام رقیب مهم نیست؛ بلکه کسب سه امتیاز مهم است. بعضی بازی‌های فشرده‌تری داریم و بازی فردا نیز از این دسته بازی‌ها است.

وی افزود: دو تیم محبوب و قدرتمند به مصاف هم می‌روند و ما می‌خواهیم هواداران خوشحال به خانه بازگردند. فردا به شکل جامع و کامل با این تفکر کار را ادامه می‌دهیم و امیدوارم طرف پیروز ما باشیم. فردا استقبال پرشورها و عزم و خواسته بازیکنان نتیجه را تعیین خواهد کرد. می‌دانم بازی بسیار حساسی همچون بازی رئال مادرید و بارسلونا را در پیش داریم و توجه کل کشور به این بازی معطوف خواهد بود؛ همچنین کانال‌هایی از ترکیه برای گزارش این بازی به ایران مرجعه کرده‌اند.

سرمربی تراکتور در خصوص آخرین وضعیت شاگردانش، بیان کرد: بعضی از بازیکنانمان همچون اکبر ایمانی و مازولا ما را در بازی با پرسپولیس همراهی نخواهند کرد و در طول هفته نیز اشکان دژاگه مصدومیتی داشت که تا فردا منتظر وضعیت او خواهیم بود. به هر حال تراکتور هیچ کم و کسری ندارد.

وی ادامه داد: مدت‌هاست تمرینات شروع شده و برخی از بازیکنان دیر به تیم اضافه شدند، نقل و انتقالات تا حدودی زمان ما را گرفت؛ تحت هر شرایطی به بازیکنانم در بازی با پرسپولیس اعتماد دارم و بازی خوب و عقلانی انجام خواهیم داد. می‌دانیم پرسپولیس طی سال‌های اخیر از نظر روانی نیز خوب بوده و این شرایط بدون تراکتور نخواهد بود.

دنیزلی در خصوص وضعیت کوین فورچونه بازیکن جدید تیم، گفت: کوین دیرتر از سایر بازیکنان به جمع ما اضافه شد، این زمان برای شناختن زبان تیم کافی نبود؛ اما تیم و بازیکنان می‌توانند این زمان را به حدأقل برسانند که ما همه در این زمینه به او کمک می‌کنیم.

وی ادامه داد: برای برگزاری اردوی پیش از بازی از ۲۰ بازیکن استفاده می‌کنیم.

دنیزلی در رابطه با نقاط ضعف و قوت پرسپولیس، بیان کرد: همه می‌دانند پرسپولیس تیم قوی است. تمام تیم‌ها نقاط ضعف دارند و ما از این موضوع آگاه هستیم.

وی تأکید کرد: تراکتور واقعی و مورد علاقه من و هواداران را از هفته پنجم به بعد خواهیم دید.

دنیزلی در خصوص توازن تراکتور در پست‌های مختلف، توضیح داد: بعضی از بازیکنان توانایی بازی در پست‌های مختلف را دارند، بازیکن به این فکر نباشد که فقط در یک پست بازی می‌کنم، من پست بسیاری از بازیکنانم را عوض کردم و در حدی که حتی خودشان هم تخمین نمی‌زدند، عملکرد خوبی داشتند. یکی از وظایف ما این است که بدانیم از بازیکنانمان در چه شرایطی در کدام پست استفاده کنیم.