شهردار تبریز: کرونا هم نمیتواند من و همکارانم را از خدمت بازدارد
شهردار تبریز: کرونا هم نمیتواند من و همکارانم را از خدمت بازدارد

🔘 شهردار تبریز: کرونا هم نمیتواند من و همکارانم را از خدمت بازدارد 🔸شهردار تبریز به دنبال مثبت شدن تست کرونای خود تاکید کرد که به وظایف خود در خدمت به شهروندان و اداره امور شهر، از راه دور و از طرق مجازی و تلفنی ادامه خواهد داد. 🔸ایرج شهین باهر که از ساعتی پیش […]

🔘 شهردار تبریز: کرونا هم نمیتواند من و همکارانم را از خدمت بازدارد

🔸شهردار تبریز به دنبال مثبت شدن تست کرونای خود تاکید کرد که به وظایف خود در خدمت به شهروندان و اداره امور شهر، از راه دور و از طرق مجازی و تلفنی ادامه خواهد داد.

🔸ایرج شهین باهر که از ساعتی پیش در قرنطینه خانگی به سر می برد در تماس تلفنی خبرنگار شهریار نیوز گفت: به دنبال بروز برخی علایم تنفسی، آزمایش کرونا انجام دادم که امشب نتیجه آن مشخص و مثبت اعلام شد.

🔸شهین باهر افزود: اکنون به  تجویز پزشک، دارو مصرف می کنم و در قرنطینه خانگی به سر می برم.

🔸شهردار تبریز در پاسخ به سوال خبرنگار شهریار درباره فعالیت های وی در عرصه مبارزه با کرونا از همان ابتدای شیوع این بیماری، تاکید کرد: همه ما خدمتگزاران، زندگی و سلامتمان باید وقف مردم و شهروندان عزیز باشد و من اطمینان می دهم با قرنطینه شدن من نه تنها خللی در اداره امور شهر و شهرداری پیش نخواهد آمد، بلکه همکاران من با قوت و انگیزه تمام به خدمات شبانه روزی خود به ویژه در عرصه مبارزه با کرونا ادامه خواهند داد.

🔸ایرج شهین باهر افزود: من نیز به یاری خدا و تمام توان، از طریق تلفنی و مجازی در خدمت همکاران خود در خدمت به شهر و شهروندان عزیز خواهم بود.

🔸شهردار تبریز از جمله مدیران ارشد استان آذربایجان شرقی و کلان شهر تبریز است که از همان ابتدای شکل گیری فعالیت های مقابله با شیوع ویروس کرونا، ضمن عضویت در ستاد استانی، به صورت میدانی و شبانه روزی در این عرصه فعالیت داشته است.