ذخیره سازی کالاهای اساسی استان تا ۶ ماه آینده
ذخیره سازی کالاهای اساسی استان تا ۶ ماه آینده

ذخیره سازی کالاهای اساسی استان تا ۶ ماه آینده   رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت : با توجه به تمهیداتی که از قبل پیش بینی شده بود ؛ مشکلی در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان در ماه مبارک رمضان و حتی ۶ ماه آینده نداریم. به گزارش روابط عمومی […]

ذخیره سازی کالاهای اساسی استان تا ۶ ماه آینده

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت : با توجه به تمهیداتی که از قبل پیش بینی شده بود ؛ مشکلی در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان در ماه مبارک رمضان و حتی ۶ ماه آینده نداریم.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی حبیب امین زاده پیش از ظهر امروز در دومین سفر کاری خود در سال جدید به منظور تبادل نظر با مدیران شهرستانی و بازدید از صنایع تولیدی و هماهنگی لازم در خصوص تدوین برنامه های ” جهش تولید ” به شهرستان مراغه سفر کرد .
وی در ابتدا ضمن دیدار با فرماندار مراغه با اشاره به اینکه مدیریت بیماری کرونا در شهرستان بخوبی انجام شد ؛ افزود : تنظیم بازار ، کنترل قیمتها ، تولید اقلام بهداشتی و نظارت مستمر برفرآیند تولید تا توزیع و فروش اقداماتی بود که در سطح استان و شهرستانها بخوبی به ثمر نشست .
وی ادامه داد : باید به همین شکل دوران پسا کرونا را نیز طی نمود تا کمترین صدمات را در فضای کسب و کار و شرایط معیشت خانوار شاهد باشیم .
امین زاده با شاره به اینکه یکی از اهداف این سفر همسان سازی اهداف و برنامه های استانی با برنامه مدیران شهرستانی در عرصه جهش اقتصادی است؛ اظهار داشت : هرچند بخش خصوصی در حال حاضر با مشکلاتی از قبیل تاثیرات کرونا بر فضای تولید دست و پنجه نرم میکند؛ اما تمام تلاش خود را برای ایجاد امنیت کامل در تولید بکار خواهیم بست .
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت : هم اکنون وضعیت اقتصادی کشور متاثر از تحریمها و بیماری کروناست ؛ اما به همت تلاشگران عرصه تولید امیدواریم و سعی خواهیم نمود ضمن همکاری با همه ارکان مدیریتی و اقتصادی استان از جمله مدیران شهرستانی، با تدوین یک سند اجرایی، مشکلات را از پیش پای تولید برداریم .
وی در خصوص شهرستان مراغه و پتانسیلهای کشاورزی و معدنی این شهرستان گفت : آنچه که می تواند در سند راهبردی این شهرستان برای جهش تولید مورد نظر مدیران و بخش خصوصی باشد توسعه صنایع تبدیلی و سرمایه گذاری هدفمند در بخش صنایع معدنی است .
امین زاده اضافه کرد : تا یکماه آینده مناقصه ۲۰۰ محدوده معدنی در استان برگزار می شود که جزئیات دقیق آن بزودی اطلاع رسانی می شود .
گفتنی است اصغرپور معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری ، رحمانی معاون امور معادن و صنایع معدنی و همچنین ادریسی مسول روابط عمومی سازمان ، حبیب امین زاده را در این سفر همراهی نمودند .