جشنواره انتخاب برترین های ورزش آذربایجان شرقی در سال ۹۸ برگزار می شود
جشنواره انتخاب برترین های ورزش آذربایجان شرقی در سال ۹۸ برگزار می شود

موسسه رسانه ورزش تبریز #جشنواره انتخاب #برترین های ورزش استان آذربایجان شرقی در سال ۹۸ با عنوان جشنواره “هدف” را برگزار می کند. به گزارش ستاد خبری نخستین جشنواره انتخاب برترین های ورزش آذربایجان شرقی، محمود #نصیرپور مدیرعامل این موسسه با اعلام خبر فوق، گفت: این جشنواره برای نخستین بار توسط یک موسسه خصوصی و […]

موسسه رسانه ورزش تبریز #جشنواره انتخاب #برترین های ورزش استان آذربایجان شرقی در سال ۹۸ با عنوان جشنواره “هدف” را برگزار می کند.
به گزارش ستاد خبری نخستین جشنواره انتخاب برترین های ورزش آذربایجان شرقی، محمود #نصیرپور مدیرعامل این موسسه با اعلام خبر فوق، گفت: این جشنواره برای نخستین بار توسط یک موسسه خصوصی و با مشارکت اداره کل #ورزش و جوانان #آذربایجان شرقی، شهرداری و شورای شهر تبریز برگزار می شود.


او با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره انتخاب برترین های ورزش آذربایجان شرقی، اظهار کرد: ترویج بیش از پیش #اخلاق حرفه ای و روحیه #پهلوانی در ورزش، اشاعه #ارزش ها و باورهای فرهنگی، بسترسازی برای معرفی و شناساندن #ورزشکاران جوان و جویای نام، تکریم #قهرمانان و ورزشکاران موفق و ایجاد بستر مناسب برای ترغیب و تشویق نوجوانان و جوانان به ورزش از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.
مدیرعامل موسسه رسانه ورزش تبریز در خصوص بخش های انتخاب برترین ها، گفت: این جشنواره در بخش هایی همچون برترین ورزشکار، برترین #مربی، برترین #داور و #پدیده سال در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد. همچنین برترین رئیس #هیئت، برترین ورزشکار اخلاق، برترین ورزشکار #بسیجی و برترین #مدیر #باشگاه نیز در این جشنواره انتخاب می شود.
او ادامه داد: از دیگر بخش های جشنواره انتخاب برترین های ورزش استان، تجلیل از چند #پیشکسوت تاثیرگذار در ورزش استان و نیز تجلیل از مقام شامخ ورزشکار #شهید #مدافع_حرم، حاج عباس عبداللهی خواهد بود.
نصیرپور ضمن قدردانی از همکاری نزدیک دستگاه متولی ورزش استان و دیگر نهادهای مرتبط و همچنین حمایت #مسئولان استانی و شهری، عنوان کرد: این جشنواره با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی برگزار می شود و اسامی بالغ بر ۵۰۰ ورزشکار، مربی، داور و مدیر که در مرحله اول با معرفی هیئت ها انجام می شود، در اختیار هیئت داوران جشنواره قرار می گیرد.
او افزود: هیئت داوران جشنواره انتخاب برترین های ورزش آذربایجان شرقی در سال ۹۸ از چهره های مطرح و #کارشناسان باتجربه و صاحب‌نظر ورزش استان انتخاب شده و قرار است لیست اسامی نفرات اعلام شده از سوی هیئت ها، مورد ارزیابی و داوری قرار گرفته و نفرات برتر معرفی شوند.
مدیرعامل موسسه رسانه ورزش تبریز عنوان کرد: از بین برترین ورزشکاران راه یافته به بخش نهایی داوری، بخش انتخاب #مردمی به جشنواره اضافه می شود تا برترین ورزشکار سال از نگاه مردم انتخاب و در روز اختتامیه جشنواره معرفی شود.
او در خصوص زمان برگزاری اختتامیه جشنواره، یادآور شد: با توجه به شرایط فعلی که همه چیز تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است، اختتامیه این جشنواره در اولین فرصت مناسب و با صلاحدید اعضای شورای سیاستگذاری برگزار خواهد شد و پیش بینی می کنیم پس از چند ماه درگیری مردم با موضوع ویروس کرونا، یک اختتامیه جذاب در راستای ایجاد #نشاط اجتماعی برگزار کنیم.
به گفته نصیرپور، اعضای شورای سیاستگذاری نخستین جشنواره انتخاب برترین های ورزش آذربایجان شرقی از مدیران مطرح ورزشی و #فرهنگی تشکیل یافته و اسامی آنان به زودی اعلام خواهد شد.