پیشکسوت تراکتور:فکر نمی کردم او کارش را با کثافت کاری ادامه دهد/زنوزی باید اطرافش را پاکسازی کند داود رستمی بازیکن سابق تراکتور در دهه هفتاد که به ارپیچی زن نیز معروف بود, دررابطه با استوری اخیر رسول خطیبی علیه دلال معروف تبریزی اظهارداشت: قصد حمایت از رسول خطیبی را ندارم اما باید قدردان رسول باشیم […]

پیشکسوت تراکتور:فکر نمی کردم او کارش را با کثافت کاری ادامه دهد/زنوزی باید اطرافش را پاکسازی کند
داود رستمی بازیکن سابق تراکتور در دهه هفتاد که به ارپیچی زن نیز معروف بود, دررابطه با استوری اخیر رسول خطیبی علیه دلال معروف تبریزی اظهارداشت: قصد حمایت از رسول خطیبی را ندارم اما باید قدردان رسول باشیم که اقدام به افشاگری می کند. باید جلوی کثافت کاری های این آقا گرفته شود.
رستمی خاطر نشان کرد: من این آقا را خوب می شناسم،او آنقدر پررو بود که حوالی سال ۷۶ خودش را بزور به تراکتور می چسباند.او کفش بازیکنان را واکس می زد ، به بازیکنان چای می ریخت تا کنار تیم باشد.

رستمی در ادامه اظهارداشت: سال ۸۴ که من رباط صلیبی عمل کرده بودم در کافه ترک واقع در بلوار اورا دیدم، وی از من کمک خواست من نیز اورا به چند خبرنگار و ایجنت رسمی معرفی کردم.امید داشتم او بتواند کار رسمی انجام دهد اما متاسفانه او کارهای نامربوط را انتخاب کرد.
وی افزود: سال ۸۵ که به دعوت حسن روشن به تهران رفتم , او را با علی کریمی فروارد سابق تراکتور در ورزشگاه شهید هرندی دیدم, آنجا او به من بی احترامی کرد تا مرز درگیری با او پیش رفتم.او بعد ها خودش را به میثم بائو چسباند تا بتواند از مشهور بودن او استفاده کند. خدا می داند این آقا در زمان سرمربیگری فرشاد پیوس در تراکتور چه ها که نکرد.
رستمی خاطر نشان کرد: او بعد ها خودش را به قلعه نویی وصل کرد و توانست با استفاده از نام و اعتبار قلعه نویی خودش را به نان ونوایی برساند.
بعد از اینکه قلعه نویی عذر این آقا را خواست نمی دانم زنوزی چگونه به او اعتماد کرده است.
وی افزود: من نمی دانم او در تراکتور چه سمتی دارد.زنوزی مرد بزرگی است ، آدم های بزرگ کارهای بزرگ می کنند. زنوزی حتما می داند چرا این دلال را کنار خود نگه داشته است.

وی با انتقاد از عملکرد باشگاه اظهار داشت: خریدن مسعود شجاعی اشکان دژاگه و احسان حاج صفی که بازیکنان بزرگی هم هستند،هنر نیست. هنر آن است که تراکتور با بازیکنان خوب تبریزی به نتیجه برسد.
ور در پایان خاطر نشان کرد : واسیلی گوجا مربی فقید تراکتور همیشه می گفت درخت را در ترکیب قرار دهید و به او اعتماد کنید نتیجه می گیرید ، امیدوارم با حذف آدم های کثیف از کنار تراکتور اعتماد به جوانان تبریزی بیشتر شود.
انتهای پیام/