توسط دبیر علمی انجام شد/ معرفی اعضای هئیت داوران چهارمین سوگواره شعر فاطمی تبریز
توسط دبیر علمی انجام شد/ معرفی اعضای هئیت داوران چهارمین سوگواره شعر فاطمی تبریز

توسط دبیر علمی انجام شد/معرفی اعضای هئیت داوران چهارمین سوگواره شعر فاطمی تبریز اعضای هیئت داوران چهارمین سوگوارهشعر فاطمی تبریز با انتخاب دکتر علی اصغر شعردوست دبیر علمی سوگواره معرفی شدند.به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری سوگواره شعر فاطمی تبریز، سعید بیابانکی، اسماعیل امینی و سید قاسم ناظمی توسط دکتر علی اصغر شعردوست به عنوان […]

توسط دبیر علمی انجام شد/
معرفی اعضای هئیت داوران چهارمین سوگواره شعر فاطمی تبریز

اعضای هیئت داوران چهارمین سوگوارهشعر فاطمی تبریز با انتخاب دکتر علی اصغر شعردوست دبیر علمی سوگواره معرفی شدند.
به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری سوگواره شعر فاطمی تبریز، سعید بیابانکی، اسماعیل امینی و سید قاسم ناظمی توسط دکتر علی اصغر شعردوست به عنوان اعضای هیئت داوران این سوگواره معرفی شدند.
دبیر علمی چهارمین سوگواره شعر و مرثیه فاطمی تبریز با معرفی سعید بیابانکی، اسماعیل امینی و سید قاسم ناظمی به عنوان اعضای هیئت داوران این سوگواره گفت: با توجه به اهمیت و اهداف چهارمین دوره سوگواره شعر فاطمی تبریز، این ضرورت احساس می‌شد که اعضای هيئت داوران از چهره‌های برجسته شعر امروز و از صاحب‌نظران حوزه ادبیات باشند تا علاوه بر قوت بخشیدن به بعد علمی سوگواره، در انتخاب آثار نیز شاهد بهترین و سالم‌ترین گزینش باشیم.
دکتر شعردوست در معرفی اعضای هيئت داوران سوگواره گفت: سعید بیابانکی از جمله تواناترین و با تجربه‌ترین شاعران هم‌عصر ماست. نگاه دقیق و کامل او به شعر از آثار این شاعر مشخص است.
وی در معرفی دکتر اسماعیل امینی نیز اظهار داشت: دکتر امینی از جمله منتقدان شعر امروز است که علاوه بر سابقه شاعری در حوزه نقد نیز چهره‌ای مبرز و تواناست.
دکتر شعردوست همچنین سید قاسم ناظمی را از نویسندگان و شاعران موفق و نیز از مدیران فرهنگی موفق معرفی کرد که می‌تواند در حوزه داوری شعر ترکی تاثیر بسزایی داشته باشد.
وی افزود: سوگواره شعر فاطمی تبریز با همت گروه آئینه و گروه داوری توانا اتفاق مبارکی در حوزه ادبیات آئینی ایران خواهد شد.