مسئول انجمن ورزشگاه شهید موسی پور:تیم منتخب ما، قهرمان جام سرداران شهید آذربایجان شد
مسئول انجمن ورزشگاه شهید موسی پور:تیم منتخب ما، قهرمان جام سرداران شهید آذربایجان شد

به گزارش سروی ورزشی تایسیز نیوز، پیرور یادداشت قبلی در باره حضور خبرنگار ما  در میادین محلات، بدلیل قهرمانی تیم منتخب ورزشگاه شهید موسی پور در مسابقات جام سرداران شهید آذربایجان ، با حضور در این ورزشگاه به گفت و گو بامحمد حسین حیدرزاده مسئول انجمن ورزشگاه شهید موسی پور(دیهیم) پرداختیم. حیدرزاده در رابه با […]

به گزارش سروی ورزشی تایسیز نیوز، پیرور یادداشت قبلی در باره حضور خبرنگار ما  در میادین محلات، بدلیل قهرمانی تیم منتخب ورزشگاه شهید موسی پور در مسابقات جام سرداران شهید آذربایجان ، با حضور در این ورزشگاه به گفت و گو با
محمد حسین حیدرزاده مسئول انجمن ورزشگاه شهید موسی پور(دیهیم) پرداختیم.

حیدرزاده در رابه با تیم های حاضر در میدان گفت: لازم می دانم پیش از یاد و خاطر اقای شهیدی مسئول سابق ورزشگاه را گرامی می دارم که زحمات زیادی در این ورزشگاه کشید و متاسفانه امسال بدلیل کرونا ایشان را از دست دادیم، قدمت ورزشگاه شهید موسی پور به بیش از پنجاه و پنج سال پیش بر می گردد.
در حال حاضر بیست و دو تیم بزرگسالان، هفت تیم جوانان و چهار تیم نوجوانان  در حال فعالیت هستند. نزدیک سی و شش تیم با حضور نزدیک به هفتصد بازیکن در تایم های مختلف به تمرین و بازی می پردازند. همچنین تیم منتخب ورزشگاه شهید موسی پور( دیهیم) توانست قهرمان جام سرداران شهید اذربایجان را از آن خود بکند.

وی خاطر نشان کرد:از وقتی مسئولیت ورزشگاه را برعهده گرفتم ، تغییرات زیادی را ایجاد کردیم. چمن مصنوعی ورزشگاه را لکه گیری کردیم، گرانول به چمن اضافه کردیم تا مرغوبیت چمن حفظ شود. مشکل فاضلاب ورزشگاه حل شد.
وی افزود:درب و پنجره ی رختکن ها باز سازی شد. برنامه خاص دیگری  برای تجهیز سخت افزاری و نرم افزاری میدان داشتیم که بدلیل کرونا فعلا به تاخیر افتاده است.

انتهای پیام/