توافق نتانیاهو با شرکت فایزر برای دریافت واکسن کرونا
توافق نتانیاهو با شرکت فایزر برای دریافت واکسن کرونا

توافق نتانیاهو با شرکت فایزر برای دریافت واکسن کرونا تحلیلگران رژیم صهیونیستی معتقدند که نتانیاهو که در مهار کرونا شکست خورده، از این مساله بهره‌برداری کرده و با شرکت آمریکایی فایزر برای دریافت میلیون‌ها واکسن کرونا توافق کرده است. نتانیاهو پول لازم را برای انعقاد این قرارداد با این شرکت آمریکایی پرداخت کرده است.  تحلیلگران […]

توافق نتانیاهو با شرکت فایزر برای دریافت واکسن کرونا

توافق نتانیاهو با شرکت فایزر برای دریافت واکسن کرونا

تحلیلگران رژیم صهیونیستی معتقدند که نتانیاهو که در مهار کرونا شکست خورده، از این مساله بهره‌برداری کرده و با شرکت آمریکایی فایزر برای دریافت میلیون‌ها واکسن کرونا توافق کرده است. نتانیاهو پول لازم را برای انعقاد این قرارداد با این شرکت آمریکایی پرداخت کرده است.

 تحلیلگران می‌گویند، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مخزن اطلاعات شهروندان این رژیم را به شرکت فایزر فروخته است و این رژیم را به میدان آزمایش‌های علمی تبدیل کرده است.

به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای رأی الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از ائتلاف با شیاطین دست نمی‌کشد تا در پست نخست‌وزیر باقی بماند و از محاکمه‌ای که به دلیل اتهامات فساد در انتظارش است، شانه خالی کند.

بیشتر تحلیلگران و کارشناسان رژیم صهیونیستی معتقدند که نتانیاهو که در مهار کرونا شکست خورده، از این مساله بهره‌برداری کرده و با شرکت آمریکایی فایزر برای دریافت میلیون‌ها واکسن کرونا توافق کرده است. نتانیاهو پول لازم را برای انعقاد این قرارداد با این شرکت آمریکایی پرداخت کرده است. مهم‌تر از این نتانیاهو این رژیم را به میدان آزمایش‌ها تبدیل کرده است. صندوق‌های بیماران در رژیم صهیونیستی برخلاف دیگر کشورهای جهان اطلاعاتی را درباره هر شهروند از زمان تولد جمع‌آوری می‌کنند و این مساله برای او این فرصت را ایجاد کرده که مخزن اطلاعات را به این شرکت آمریکایی پیشنهاد دهد و این شرکت با اشتیاق آن را قبول کرده است.

با آغاز واکسیناسیون در اراضی اشغالی نتانیاهو توافق با فایزر را تکذیب کرد. به رغم حملات و انتقاداتی که علیه وی در مطبوعات برای اثبات فروش مخزن اطلاعات شهروندان وجود دارد اما او مجددا این مساله را تکذیب کرد و مدعی شد که به لطف اموال و روابط شخصی با مدیرکل فایزر توانسته هدف مورد نظرش را محقق کند.

خبرنگاران و تحلیلگران می‌گویند یکی از عادت‌های نتانیاهو و مهم‌ترین ویژگی‌هایش دروغ‌گویی است. مدیرکل فایزر در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی آمریکایی گفته بود که به لطف مخزن اطلاعاتی که به آن دست یافته رژیم صهیونیستی به میدان آزمایش‌های این شرکت تبدیل شده است. همین اظهارنظر کافی بود تا دروغ‌گویی نتانیاهو را ثابت کند.