راه‌حل‌های مسأله فلسطین نباید به حاشیه رانده شوند
راه‌حل‌های مسأله فلسطین نباید به حاشیه رانده شوند

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه: راه‌حل‌های مسأله فلسطین نباید به حاشیه رانده شوند رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد، بدون حل درگیری میان اسرائیلی‌ها و فلسطینیان صلح دائمی محقق نمی‌شود.  ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در جریان مجمع اقتصادی بین‌المللی سنت پترزبورگ که به صورت مجازی با مشارکت مدیران خبرگزاری‌های مطرح جهان برگزار شد، خاطرنشان کرد، […]

راه‌حل‌های مسأله فلسطین نباید به حاشیه رانده شوند

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه:

راه‌حل‌های مسأله فلسطین نباید به حاشیه رانده شوند

رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد، بدون حل درگیری میان اسرائیلی‌ها و فلسطینیان صلح دائمی محقق نمی‌شود.

 ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در جریان مجمع اقتصادی بین‌المللی سنت پترزبورگ که به صورت مجازی با مشارکت مدیران خبرگزاری‌های مطرح جهان برگزار شد، خاطرنشان کرد، دستیابی به صلح پایدار و دائمی در منطقه بدون حل مسأله میان اسرائیل و فلسطین امکان پذیر نیست.

به گزارش ایسنا، وی ضمن تاکید بر اهمیت این مسأله و حساسیت آن نزد جهانیان، تصریح کرد، روسیه روابط بسیار خوب و دوستانه‌ای با دولت اسرائیل و فلسطین دارد و برقراری مجدد روابط، همواره به نفع این کشورها و ملت‌ها بوده است.

ولادیمیر پوتین در ادامه گفت، نیاز به یک بستر و همکاری با طرف‌های متعدد جهت رایزنی در خصوص تمامی مسائل کنونی وجود دارد و برخی مسائل نیازمند اهتمام ویژه جامعه جهانی هستند.

رئیس جمهوری روسیه اظهار کرد: در حال حاضر، ما شاهد آن هستیم که  دستیابی به صلح پایدار در منطقه بدون حل مسأله درگیری میان اسرائیلی‌ها و فلسطینیان امکان پذیر نیست.

پوتین ادامه داد: هنگامی که ما به مسأله فلسطین حساسیت نشان می‌دهیم و با توجه به اهمیتی که این مسأله برای جهانیان دارد، نباید موضوعات مربوط به حل مسأله فلسطین به حاشیه سیاست‌های بین‌المللی رانده شود.

وی در پایان گفت، حل اختلافات فلسطین عاملی مهم است و مسأله شهرک سازی اسرائیلی وجود دارد، اما مسائل دیگری نیز مطرحند که همه این مسائل نیازمند مطالعه دقیق هستند.