حماس:دولت ائتلافی جدید اسرائیل تندروتر از دولت نتانیاهوست
حماس:دولت ائتلافی جدید اسرائیل تندروتر از دولت نتانیاهوست

حماس: دولت ائتلافی جدید اسرائیل تندروتر از دولت نتانیاهوست جنبش مقاومت اسلامی (حماس) ضمن انتقاد از ائتلاف دولتی جدید در اراضی اشغالی تاکید کرد، دولت موسوم به “تغییر” تندروتر از دولتی خواهد بود که بنیامین نتانیاهو هدایت کرد. جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، دولت «تغییر» رژیم صهیونیستی «افراطی‌تر» از دولتی است که بنیامین […]

دولت ائتلافی جدید اسرائیل تندروتر از دولت نتانیاهوست

حماس:

دولت ائتلافی جدید اسرائیل تندروتر از دولت نتانیاهوست

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) ضمن انتقاد از ائتلاف دولتی جدید در اراضی اشغالی تاکید کرد، دولت موسوم به “تغییر” تندروتر از دولتی خواهد بود که بنیامین نتانیاهو هدایت کرد.

جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، دولت «تغییر» رژیم صهیونیستی «افراطی‌تر» از دولتی است که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر فعلی این رژیم هدایت کرده است.

به گزارش ایسنا، موسی ابومرزوق، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت: ائتلاف جدید افراطی‌تر از ائتلاف راست‌گرای سابق است و عباس منصور بعد از سرپوش گذاشتن بر اقدام گندی که پیروزی مردم ما در داخل درخصوص مسجد الاقصی و قدس را مسموم می‌کند، تنها نماینده خودش است

وی افزود: پایداری و استقامت اخیر ملت ما در مقابل دشمن، پر کاهی بود که به دوران بنیامین نتانیاهو و آینده سیاسی آن پایان داد و زندان در انتظار اوست.

یائیر لاپید، رئیس حزب آینده‌ای هست عصر چهارشنبه به رئیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد با راضی کردن عباس منصور توانسته به حد نصاب ۶۱ کرسی برای تشکیل دولت دست پیدا کند. اکنون او منتظر تایید کابینه‌اش از سوی کنست (پارلمان این رژیم) است.

در حال حاضر تلاش برای تعیین یک جلسه کنست جهت اعطای رای اعتماد به دولت در جریان است.