موج پنجم کرونا هدیه ای به دولت رییسی
موج پنجم کرونا هدیه ای به دولت رییسی

موج پنجم کرونا هدیه ای به دولت رییسی مهدی حافظ زاده طبق پیش بینی که همه داشتند آمار کرونا دوباره جهشی شده و چند روزی است از کاهش آن خبری نیست . تعداد شهرهای قرمز به ۳۲ رسیده و ۱۷۴ شهر نارنجی مستعد قرمز شدن هستند . متوقف شدن روند واکسیناسیون در روزهای اخیر در […]

موج پنجم کرونا هدیه ای به دولت رییسی

مهدی حافظ زاده

طبق پیش بینی که همه داشتند آمار کرونا دوباره جهشی شده و چند روزی است از کاهش آن خبری نیست . تعداد شهرهای قرمز به ۳۲ رسیده و ۱۷۴ شهر نارنجی مستعد قرمز شدن هستند .

متوقف شدن روند واکسیناسیون در روزهای اخیر در حالیکه تعداد روزانه واکسن تزریقی از ۱۶۰ هزار به یک چهارم کاهش یافته در کنار فعالیت ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری و شوراها همانطور که پیش بینی می شد در افزایش تعداد مبتلایان موثر بوده است .

حال روحانی دستور داده از موج پنجم بیماری جلوگیری شود . خود دولتمردان می دانند کرونا با فرمان رییس جمهور رام شدنی نیست و اگر تدبیر روحانی در روزهای پایانی عمر دولتش کارساز نباشد اولین هدیه دولت فعلی به دولت رئیسی مهار ویروس منحوس خواهد بود تا در کنار تورم ، فساد ، بیکاری و برجام دولت جدید کارش را با مشکلات فراوان شروع کند .

آنچه قطعی به نظر می رسد و شاید بنا به دلایلی دولت آن را اعلام رسمی نکرده موج پنجم کرونا در کشورشروع شده است و دولت جدید مجبور خواهد بود مهار این بیماری را در کوتاه مدت مقدم بر ساماندهی تورم و حل مشکلات اقتصادی بداند .