این حجم از محبوبیت گلزار واقعی است یا کاذب؟
این حجم از محبوبیت گلزار واقعی است یا کاذب؟

این حجم از محبوبیت گلزار واقعی است یا کاذب؟ 🔹احتمالا ویدئویی که از محمدرضا گلزار در فضای مجازی منتشر شده را دیده‌اید. او چند روز پیش برای افتتاحیه یک فروشگاه ماشین دعوت شده بود که حضورش توام با ازدحام علاقه‌مندان می‌شود. از لحظه رسیدن این بازیگر، انبوه هواداران برای گرفتن عکس هجوم می‌آورند و او […]

این حجم از محبوبیت گلزار واقعی است یا کاذب؟

🔹احتمالا ویدئویی که از محمدرضا گلزار در فضای مجازی منتشر شده را دیده‌اید. او چند روز پیش برای افتتاحیه یک فروشگاه ماشین دعوت شده بود که حضورش توام با ازدحام علاقه‌مندان می‌شود. از لحظه رسیدن این بازیگر، انبوه هواداران برای گرفتن عکس هجوم می‌آورند و او را تا لحظه آخر رها نمی‌کنند.

🔹خب، این یک صحنه آشناست از مواجهه چهره‌های محبوب با مردم. منتها همزمان درباره محمدرضا گلزار این مسئله مطرح می‌شود که اگر او محبوبیتی چنین گسترده دارد، چرا آثارش در شبکه خانگی شکست می‌خورند؟ چرا هواداران گلزار باعث موفقیت آثار او (لااقل از نظر میزان بازدید) نمی‌شوند؟

🔹محمدرضا گلزار سال ۱۳۷۹ با فیلم سام و نرگس وارد سینما شد و همین فیلم زمینه شهرت گلزار را فراهم کرد. او جزو معدود بازیگرانی است که در همه این سال‌ها شمایل خود را تغییر نداده و به همین خاطر است نقش متفاوت مثل بوتیک و مادر قلب اتمی در کارنامه‌اش به‌ندرت دیده می‌شود.گلزار در این دو فیلم نشان داد بازیگر مستعدی است اما مسیری که انتخاب کرده نه مورد توجه منتقدان است و نه مخاطبان سخت‌پسند.