سولدو: از امتیاز امروز راضی هستم/اسکوچیچ از فوتبال ایران به من اطلاعات داد.
سولدو: از امتیاز امروز راضی هستم/اسکوچیچ از فوتبال ایران به من اطلاعات داد.

⭕️سولدو: از امتیاز امروز راضی هستم/اسکوچیچ از فوتبال ایران به من اطلاعات داد. 🔸زونیمیر سولدو پس از تساوی تراکتور مقابل سپاهان اظهار داشت: تقریبا چهار روز با تیم کار کردم که زمان خیلی کوتاهی بود. باید برای بازی خیلی سختی آماده می ‌شدیم. بیش‌تر تلاش کردم از لحاظ روحی روانی کار کنم و کمی هم کار تاکتیکی […]

⭕️سولدو: از امتیاز امروز راضی هستم/اسکوچیچ از فوتبال ایران به من اطلاعات داد.

🔸زونیمیر سولدو پس از تساوی تراکتور مقابل سپاهان اظهار داشت: تقریبا چهار روز با تیم کار کردم که زمان خیلی کوتاهی بود. باید برای بازی خیلی سختی آماده می ‌شدیم. بیش‌تر تلاش کردم از لحاظ روحی روانی کار کنم و کمی هم کار تاکتیکی کردیم تا مقابل تیم خوب سپاهان آماده شویم. از امتیاز امروز مقابل سپاهان راضی هستم.🔸قبل از این‌که به ایران بیایم با اسکوچیچ چند بار صحبت کردم. او اطلاعات مختصری از فوتبال ایران به من داد. خوشحالم که او را امروز این‌جا دیدم.

زونیمیر سولدو در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان: محمد عباس‌زاده به‌دلیل آسیب‌دیدگی جزئی، چندان همراه تیم تمرین نکرده بود و نخواستیم با استفاده از او در این بازی، ریسک کنیم؛ چرا که عباس‌زاده یکی از بازیکنان مهم تراکتور در خط حمله است.همه می‌دانند که تراکتور بهترین هواداران را دارد و‌ حضور آنان در استادیوم باعث خوشحالی من می‌شود. امیدوارم به ما کمک کنند تا تراکتور را به جایگاه واقعی برسانیم.سپاهان باشگاه سازمان یافته و خوبی است. تعدادی از هموطنان من قبلا در این تیم کار کرده‌اند و در مجموع شرایط میزبانی این تیم خوب بود که امیدوارم سایر تیم‌ها هم، چنین میزبانی داشته باشند.