آقای نماینده ! لطفا پاسخگویش کنید
آقای نماینده ! لطفا پاسخگویش کنید

آقای نماینده !لطفا پاسخگویش کنید مهدی حافظ زاده روح الله متفکر آزاد نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی از امضای ۹ نماینده بر طرح سوال از وزیر نفت بابت مازوت سوزی نیروگاه تبریز خبر داده و گفته است به علت قانع نشدن از پاسخ های وزیر موضوع به کمیسیون ارجاع داده شده است. اینکه موضوع […]

آقای نماینده !
لطفا پاسخگویش کنید

مهدی حافظ زاده

روح الله متفکر آزاد نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی از امضای ۹ نماینده بر طرح سوال از وزیر نفت بابت مازوت سوزی نیروگاه تبریز خبر داده و گفته است به علت قانع نشدن از پاسخ های وزیر موضوع به کمیسیون ارجاع داده شده است.

اینکه موضوع مازوت سوزی نیروگاه تبریز را تنها ۹ نماینده مجلس امضا کرده اند آنقدر تاسف برانگیز است که جا دارد رسانه ها خواستار انتشار اسامی این ۹ نماینده شوند تا معلوم شود کدامیک از وکلای استان آذربایجان شرقی از پاسخگو کردن وزیر نفت کوتاهی کرده اند .

از آقای متفکر آزاد نماینده جوان و انقلابی تبریز که در شروع بکار مجلس گفته بود اگر روحانی (رئیس جمهور وقت ) پاسخگو نباشد پاسخگویش می کنیم انتظار می رود وزیر نفت را پاسخگو کرده و در دفاع از حقوق مردم عقب نشینی نکند .

درحالی‌که رئیس جمهور، معاون اول دولت و وزیر نیرو بلافاصله پیگیر حل مشکل آب کشاورزان اصفهانی ها شده اند دهن کجی وزیر نفت به سئوال نمایندگان را باید توهین به شهروندان تبریزی تلقی کرد .