افزایش ۴۰ درصدی قیمت پوشاک در بازار نوروزی عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک:🔹 رکود بیسابقه و افزایش ۴۰ درصدی قیمت پوشاک در بازار نوروزی🔹 پوشاک دیگر اولویت سبد خرید نوروز نیست🔹تدابیری را برای تحریک تقاضا از جمله راه اندازی جریان خرید اعتباری پوشاک اتخاذ کنید
افزایش ۴۰ درصدی قیمت پوشاک در بازار نوروزی
عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک:🔹 رکود بیسابقه و افزایش ۴۰ درصدی قیمت پوشاک در بازار نوروزی🔹 پوشاک دیگر اولویت سبد خرید نوروز نیست🔹تدابیری را برای تحریک تقاضا از جمله راه اندازی جریان خرید اعتباری پوشاک اتخاذ کنید