رئیس بیمارستان امام‌ رضا(ع) تبريز:بالغ ۳۹ هزار بیمار کرونایی در این مرکز پذیرش شده است
رئیس بیمارستان امام‌ رضا(ع) تبريز:بالغ ۳۹ هزار بیمار کرونایی در این مرکز پذیرش شده است

رئیس بیمارستان امام‌ رضا(ع) تبريز:بالغ ۳۹ هزار بیمار کرونایی در این مرکز پذیرش شده است رئیس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا(ع) تبریز گفت : از آغاز پاندمی کرونا ویروس بالغ بر ۳۹ هزار بیمار کرونایی در این مرکز پذیرش و تحت مراقبت های درمانی تشخیصی قرار گرفته اند. به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی […]

رئیس بیمارستان امام‌ رضا(ع) تبريز:بالغ ۳۹ هزار بیمار کرونایی در این مرکز پذیرش شده است

رئیس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا(ع) تبریز گفت : از آغاز پاندمی کرونا ویروس بالغ بر ۳۹ هزار بیمار کرونایی در این مرکز پذیرش و تحت مراقبت های درمانی تشخیصی قرار گرفته اند.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) تبریز، مجتبی محمد زاده رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) تبریز اظهار داشت: از آغاز پاندمی کوید ۱۹ این مرکز به عنوان سانتر اصلی مراقبت از بیماران کرونایی ارائه خدمت نموده و در اوج بحران کرونا ویروس به سایر بیماران و مراجعین نیز ارائه خدمت نموده است. فوق تخصص آی سی یو و مراقب های ویژه ، از آمادگی کامل کادر مجرب این مرکز در ارائه خدمات درمانی تشخیصی به مراجعین خبر داده و افزود : در دوسال اخیر در مجموع بیش از ۱۴ هزار نفر از مراجعین کرونایی در این مرکز بستری و تحت درمان قرار گرفته و ما بقی به صورت سرپایی مداوا شده اند. وی با تاکید بر اینکه انجام تست های پی سی آر مرکز تداوم دارد ادامه داد: در دوسال گذشته بالغ بر ۳۹ هزار تست پی سی آر از مراجعین گرفته شده که انجام تست های پی سی آر صرفا برای بیماران بستری در بخش ها به مورد اجرا گذارده می شود. رئیس بیمارستان امام رضا(ع) تبريز اضافه کرد : در طول این مدت بیش از ۹۳ هزار تخت روز اشغال داشته ایم‌که این تعداد تنها شامل بیماران کرونایی می باشد. مجتبی محمدزاده در پایان ضمن تاکید بر رعایت پروتکلهای بهداشتی از سوی هموطنان گفت : امیدواریم هموطنان گرامی با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی و تزریق واکسن دوز سوم کادر درمان را در گذر از این بیماری یاری نمایند.