میز ارتباطات مردمی وزارت نفت آماده رسیدگی به درخواست های مردمی خواهد بود
میز ارتباطات مردمی وزارت نفت آماده رسیدگی به درخواست های مردمی خواهد بود

همزمان با سفر ریاست جمهور و هیات دولت به استان آذربایجان شرقی، میز ارتباطات مردمی وزارت نفت با استقرار در شرکت گاز استان، آماده رسیدگی به درخواست های مردمی خواهد بود.  به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، میز ارتباطات مردمی وزارت نفت با حضور نماینده تام الاختیار وزیر نفت، بازرسین ارشد وزارت […]

همزمان با سفر ریاست جمهور و هیات دولت به استان آذربایجان شرقی، میز ارتباطات مردمی وزارت نفت با استقرار در شرکت گاز استان، آماده رسیدگی به درخواست های مردمی خواهد بود.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، میز ارتباطات مردمی وزارت نفت با حضور نماینده تام الاختیار وزیر نفت، بازرسین ارشد وزارت نفت و مدیران صنعت نفت استان با استقرار در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۱۱ و ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ به آدرس: تبریز؛ خیابان آزادی، حدفاصل چهارراه لاله و خیابان دکتر قریب، ساختمان مرکزی شرکت گاز استان، پاسخگوی درخواست های مردم شریف خواهند بود.در همین رابطه نادر کمالی، سرپرست شرکت گاز استان، بیان کرد: مدیران این شرکت، منطقه ۸ عملیات انتقال گاز، شرکت پالایش نفت تبریز، شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال غرب و بهداشت و درمان صنعت نفت شمال غرب کشور، تحت نظارت نمایندگان تام الاختیار وزارت نفت، مطابق برنامه اعلامی آماده پاسخگویی به مطالبات ذی نفعان خود در حوزه مسؤولیت سازمان شان خواهند بود.کمالی درخصوص روند پاسخگویی به درخواست های مردمی گفت: مسؤولین میز ارتباطات مردمی مستقر در محل، با ارائه کد رهگیری به مراجعین، روند رسیدگی و پاسخ لازم به درخواست های ثبت شده را به اطلاع ایشان خواهند رساند.سرپرست شرکت گاز استان در خاتمه اظهار داشت: افرادی که به هر دلیل موفق به مراجعه حضوری به میز ارتباطات مردمی مستقر در شرکت گاز و دریافت خدمت نشدند، می‌توانند ضمن تماس با شماره ۱۱۱ از طریق سامانه الکترونیکی (سامد) درخواست، پیشنهاد و شکایت خود را مطرح و طبق فرآیند رسیدگی پاسخ دریافت نمایند.