توزیع ۱۹۰تن آسفالت طی هفته گذشته در حوزه منطقه ۸
توزیع ۱۹۰تن آسفالت طی هفته گذشته در حوزه منطقه ۸

توزیع ۱۹۰تن آسفالت طی هفته گذشته در حوزه منطقه ۸ شهردار منطقه ۸ تبریز از توزیع ۱۹۰تن آسفالت، طی هفته گذشته در معابر سطح حوزه خبر داد. به گزارش تایسیز نیوزبه نقل از شهریار، رضا جان فشان نوبری با اعلام این مطلب گفت: با شروع سالجاری، برنامه آسفالت ریزی اساسی معابر و محلات سطح حوزه […]

توزیع ۱۹۰تن آسفالت طی هفته گذشته در حوزه منطقه ۸

توزیع ۱۹۰تن آسفالت طی هفته گذشته در حوزه منطقه ۸

شهردار منطقه ۸ تبریز از توزیع ۱۹۰تن آسفالت، طی هفته گذشته در معابر سطح حوزه خبر داد.

به گزارش تایسیز نیوزبه نقل از شهریار، رضا جان فشان نوبری با اعلام این مطلب گفت: با شروع سالجاری، برنامه آسفالت ریزی اساسی معابر و محلات سطح حوزه در دستور کار منطقه قرار گرفته و بر این اساس، طی هفته گذشته ۱۹۰تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی سطح حوزه، توزیع و آسفالت ریزی شده‌ است.

وی آسفالت‌ ریزی را یکی از مهم‌ ترین ضرورت‌های کاری منطقه خواند و افزود: ویژگی مهم آسفالت‌های اخیر منطقه، اولویت ‌دهی به معابری با نیاز آسفالت بالا بوده است و در این راستا آسفالت ریزی اساسی خیابان شریعتی شمالی، خیابان امام، کوچه‌های خیابان شهید علیپور، قره باغی‌ها و دمشقیه، طی هفته اخیر توسط شهرداری منطقه، آسفالت ریزی شده است.

شهردار منطقه ۸ با اشاره به اینکه استاندارد آسفالت، در برنامه‌های آسفالت‌ ریزی منطقه مورد تاکید است، خاطرنشان کرد: تحکیم بستر محلات و مسیرهای سطح حوزه جزو اولویت های اجرایی است و تا اصلاح تمامی معابر، ادامه خواهد داشت.

جان فشان افزود: از ۱۹۰تن آسفالت ریزی انجام شده ۱۷۰تن توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه، و ۲۰تن توسط معاونت خدمات شهری منطقه انجام پذیرفته است.