آتش سوزی در کارخانه کبریت سازی ممتاز
آتش سوزی در کارخانه کبریت سازی ممتاز

به گزارش تایسیز اذربایجان ،  با گزارش وقوع آتش سوزی در یکی از سوله های کبریت سازی ممتاز واقع در سه راهی اهر به سازمان آتش نشانی تبریز، گروه حریق ایستگاه شماره ۹ به فرماندهی پور رضا جهت اطفاء حریق عازم محل حادثه شد. آتش پاد داوود طالب نژاد مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات […]

به گزارش تایسیز اذربایجان ،  با گزارش وقوع آتش سوزی در یکی از سوله های کبریت سازی ممتاز واقع در سه راهی اهر به سازمان آتش نشانی تبریز، گروه حریق ایستگاه شماره ۹ به فرماندهی پور رضا جهت اطفاء حریق عازم محل حادثه شد.

آتش پاد داوود طالب نژاد مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در این باره اظهار کرد: این حادثه که حوالی ساعت ۲۲:۲۶ دقیقه دیشب رخ داده بود، آتش نشانان سریعا به محل حادثه اعزام و شاهد زبانه کشیدن شعله های آتش از داخل سوله شدند که در حال گسترش و سرایت به قسمت های دیگر کارخانه بود .

وی وجود دود غلیظ در محل حادثه را از مشکلات اطفاء حریق این حادثه عنوان کرد و افزود: آتش نشانان با استفاده از دستگاه های تنفسی به داخل نفوذ و با ایجاد چند تیم عملیاتی، آتش سوزی را از نواحی مختلف به سرعت مهار و پس از ۴ ساعت تلاش مداوم، حریق را به طور کامل اطفاء کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز،افزود: با توجه به شدت حریق این حادثه، نیروها و تجهیزات کمکی نیز از ایستگاه های ۵،۱ و ۷ نیز به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطر نشان ساخت؛ آتش نشانان در پایان عملیات با ایمن سازی محل و ارایه توصیه های ایمنی لازم به ایستگاه مربوطه بازگشتند.