آخرین جزئیات پرونده قتل وکیل شاهرودی
آخرین جزئیات پرونده قتل وکیل شاهرودی

آخرین جزئیات پرونده قتل وکیل شاهرودی دستور رئیس قوه قضائیه برای رسیدگی سریع و قاطع بامداد دوشنبه ۱۷ مرداد امسال، “محمودرضا جعفرآقایی” وکیل دادگستری پس از پیاده شدن از خودروی شخصی در شاهرود مقابل چشمان همسر و پسر ۵ ساله‌اش، از سوی فردی ناشناس هدف چندین گلوله قرار گرفت و ساعتی بعد در بیمارستان جانش […]

آخرین جزئیات پرونده قتل وکیل شاهرودی

دستور رئیس قوه قضائیه برای رسیدگی سریع و قاطع

بامداد دوشنبه ۱۷ مرداد امسال، “محمودرضا جعفرآقایی” وکیل دادگستری پس از پیاده شدن از خودروی شخصی در شاهرود مقابل چشمان همسر و پسر ۵ ساله‌اش، از سوی فردی ناشناس هدف چندین گلوله قرار گرفت و ساعتی بعد در بیمارستان جانش را از دست داد.

بلافاصله پس از این حادثه عبدالهی، رئیس دادگستری استان سمنان دستورات لازم قضائی را به فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود صادر و تأکید کرد تا با به‌کارگیری تمام توان اطلاعاتی و عملیاتی، مظنون احتمالی شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی شهرستان معرفی شود.

در همین راستا وکیل اولیای دم جعفرآقایی برای پیگیری پرونده با رئیس دستگاه قضا مکاتبه‌ای انجام داده که حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای، دستورات رسیدگی سریع و قاطع به پرونده را صادر کرد. کوهپایه‌زاده، وکیل اولیای دم:

خوشبختانه عامل اصلی قتل مرحوم جعفرآقایی با تلاش کارآگاهان اداره آگاهی شهرستان شاهرود دستگیر شد و روند تحقیقات در مسیر درستی قرار گرفت.

آمر اصلی قتل در این پرونده، موکل سابق همکار مرحوم جعفرآقایی است.