آخرین خبر از گروه تشویقی و فوق‌العاده خبره‌گی برای کارکنان شهرداری تبریز
آخرین خبر از گروه تشویقی و فوق‌العاده خبره‌گی برای کارکنان شهرداری تبریز

آخرین خبر از گروه تشویقی و فوق‌العاده خبره‌گی برای کارکنان شهرداری تبریز مدیرکل توسعه انسانی شهرداری تبریز گفت: حسب دستور شهردار تبریز و مصوبه شورای اداری و در راستای ترمیم حقوق و دستمزد کلیه پرسنل که  قرارداد مستقیم با شهرداری دارند و تاکنون گروه تشویقی به آنها تعلق نیافته، از این امتیاز ویژه بهره‌مند می‌شود. […]

آخرین خبر از گروه تشویقی و فوق‌العاده خبره‌گی برای کارکنان شهرداری تبریز

مدیرکل توسعه انسانی شهرداری تبریز گفت: حسب دستور شهردار تبریز و مصوبه شورای اداری و در راستای ترمیم حقوق و دستمزد کلیه پرسنل که  قرارداد مستقیم با شهرداری دارند و تاکنون گروه تشویقی به آنها تعلق نیافته، از این امتیاز ویژه بهره‌مند می‌شود.

به گزارش شهریار، مهدی عالم علیایی اظهار کرد: تاکنون ۶۵۰ نفر از کارکنان شهرداری تبریز از این امتیاز بهره‌مند شده‌اند و به زودی به بقیه پرسنل با قرارداد کار معین مشخص، رسمی و پیمانی نیز گروه تشویقی تعلق خواهد یافت. 

وی افزود: همچنین بنا بر دستور شهردار و در راستای کاهش اثرات  مشکلات معیشتی و مسائل مالی برای افرادی که دارای ۱۰ سال سابقه کار بوده  و موفق به اخذ فوق‌العاده ویژه ارشد شده‌اند،   فوق‌العاده خبره‌گی لحاظ می شود. 

وی در این رابطه اظهار داشت: این امتیاز شامل ایثارگران،   قرارداد کار معین مشخص و دیگر قراردادهای پیمانی فاقد خبره‌گی می‌شود.

مدیرکل توسعه انسانی شهرداری تبریز با اشاره به صدور احکام جدید در سال جاری نیز گفت: از ابتدای سال جاری تا ۳۱ مرداد، ۷۴۶۳ حکم شامل تغییر ضریب، فوق‌العاده ویژه، فوق‌العاده برجسته، فوق‌العاده خبره‌گی، کمک هزینه اولاد، تغییر پست سازمان و هر گونه مزایای دیگر صادر شده است. 

وی خاطرنشان کرد: شهردار تبریز نظر مثبت و مساعدی نسبت به مسائل معیشتی و رفاهی کارکنان دارد که این موارد در کارگروه شورای اداری بررسی می‌شود.