آخرین وضعیت سلامتی ویدا ربانی در گفت‌وگو با مجتهدزاده، وکیل او
آخرین وضعیت سلامتی ویدا ربانی در گفت‌وگو با مجتهدزاده، وکیل او

آخرین وضعیت سلامتی ویدا ربانی در گفت‌وگو با مجتهدزاده، وکیل او امروز در زندان از ویدا ربانی خواستند برگه مرخصی پر کند/ درخواست ما، اعمال حق قانونی ویدا ربانی برای مرخصی درمانی است/ مسئولیت سلامت ربانی، تماما برعهده سازمان زندان‌ها است ویدا ربانی یکی دیگر از روزنامه‌نگارانی است که در جریان اعترضات سال گذشته بازداشت […]

آخرین وضعیت سلامتی ویدا ربانی در گفت‌وگو با مجتهدزاده، وکیل او

امروز در زندان از ویدا ربانی خواستند برگه مرخصی پر کند/ درخواست ما، اعمال حق قانونی ویدا ربانی برای مرخصی درمانی است/ مسئولیت سلامت ربانی، تماما برعهده سازمان زندان‌ها است

ویدا ربانی یکی دیگر از روزنامه‌نگارانی است که در جریان اعترضات سال گذشته بازداشت شد. او از دوم آبان ماه ۱۴۰۱ تا امروز در بازداشت است.

اخیرا وضعیت سلامت ویدا ربانی با توجه به بیماری قبلی رو به وخامت رفته و نگرانی‌ها درباره وضعیت بینایی او را دو چندان کرده است.

علی مجتهدزاده، وکیل ویدا ربانی با تایید نگرانی‌ها اظهار کرد: وضعیت ویدا ربانی ایجاب می‌کند که بیرون از زندان مداوا شود چراکه شرایط درمان در درون زندان با بیرون بسیار متفاوت است.

اجرای احکام زندان اوین همکاری‌هایی داشته ولی اینکه اعطای مرخصی را به نظر ضابط موکول کنند، روند را طولانی  می کند و می‌تواند مستقیما سلامت خانم ربانی را تهدید کند.