آخرین وضعیت پرونده های حقوقی تراکتور از زبان مشاور حقوقی این باشگاه
آخرین وضعیت پرونده های حقوقی تراکتور از زبان مشاور حقوقی این باشگاه

⭕️آخرین وضعیت پرونده های حقوقی تراکتور از زبان مشاور حقوقی این باشگاه 🔸رضا شاه منصوری درباره شکایت باشگاه نفت مسجد سلیمان بابت انتقال حبیب فرعباسی به تراکتور اظهار کرد: در حال حاضر نامه اعتراض باشگاه نفت مسجد سلیمان در اختیار ما قرار نگرفته است تا درباره صحت و سقم این موضوع صحبت کنیم.  🔸او درباره […]

⭕️آخرین وضعیت پرونده های حقوقی تراکتور از زبان مشاور حقوقی این باشگاه

🔸رضا شاه منصوری درباره شکایت باشگاه نفت مسجد سلیمان بابت انتقال حبیب فرعباسی به تراکتور اظهار کرد: در حال حاضر نامه اعتراض باشگاه نفت مسجد سلیمان در اختیار ما قرار نگرفته است تا درباره صحت و سقم این موضوع صحبت کنیم. 

🔸او درباره وضعیت پرونده رشید مظاهری دروازه بان سابق تراکتور بیان کرد: پرونده فسخ غیر موجه قرارداد مظاهری  باز است و این پرونده در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان رسیدگی می‌شود. امیدوارم نورشرق مسئول کمیته تعیین وضعیت بازیکنان با حسن نیت این پرونده را بررسی کند. البته یکی از پرونده‌های این دروازه بان در کمیته انضباطی رسیدگی شده است و به زودی رای این پرونده صادر می‌شود. 

🔸مشاور حقوقی تراکتور درباره شکایت سینا عشوری بازیکن سابق این تیم به‌ ای اف سی گفت: در حال حاضر شکایتی به باشگاه تراکتور ارسال نشده است تا در این باره صحبت کنم.