آخرین وضعیت گازرسانی در استان آذربایجان شرقی تشریح شد
آخرین وضعیت گازرسانی در استان آذربایجان شرقی تشریح شد

آخرین وضعیت گازرسانی در استان آذربایجان شرقی تشریح شد استان آذربایجان شرقی با ۳۸۹۱۳۱۸ نفر جمعیت جزو استان های پرجمعیت در کشور بوده و با برخورداری از آب و هوایی سرد و کوهستانی، از لحاظ اقلیم بندی گازرسانی، اکثریت شهرهای آن در اقلیم یک قرار گرفته است. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان […]

آخرین وضعیت گازرسانی در استان آذربایجان شرقی تشریح شد

استان آذربایجان شرقی با ۳۸۹۱۳۱۸ نفر جمعیت جزو استان های پرجمعیت در کشور بوده و با برخورداری از آب و هوایی سرد و کوهستانی، از لحاظ اقلیم بندی گازرسانی، اکثریت شهرهای آن در اقلیم یک قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت با توضیح اهداف گازرسانی در استان گفت: بر اساس برنامه چشم انداز ۱۴۰۰ تعهد این شرکت گازرسانی به تمامی روستاهای (بالای ۲۰ خانوار) در استان می باشد که در راستای تحقق این امر مهمّ و به رغم شرایط اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه، شرکت گاز استان با طراحی پروژه های گازرسانی از مقرون به صرفه ترین روش های اجرایی، بکارگیری پیمانکاران مجرب، کنترل مستمر پروژه ها براساس برنامه زمان بندی، بومی سازی تجهیزات گازرسانی، ثبت اختراعات و نوآوری و مشارکت کارکنان دانش محور، در خدمت رسانی صادقانه به مردم و نیل به اهداف سازمانی تلاش می نمایند.
سیّدرضا رهنمای توحیدی تصریح کرد: گازرسانی به ۲۴۰ روستا در دست اجرا بوده است که به حول و قوه الهی ۸۶ روستا همزمان با هفته دولت افتتاح گردیده و بر اساس برنامه ریزی و تصمیمات متخذه در جلسات کنترل پروژه های اجرایی در شرکت، عملیات گازرسانی پروژه های روستایی دیگر نیز بالای ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که ان شاءا… به زودی شاهد اتمام گازرسانی روستایی در استان آذربایجان شرقی خواهیم بود.
وی اظهار داشت: اجرای بیش از ۲۲۳۰۰ کیلومتر شبکه گاز با نصب ۶۷۳۲۰۰ انشعاب شهری و روستایی با لحاظ داشتن مسیرهای صعب العبور در پروژه ها، کاری جهادی بوده که در سایه تلاش شبانه روزی کارکنان و با انگیزه حلاوت رضایت مردمی محقق گردیده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: هم اکنون ۹۷/۲۲ درصد خانوار روستایی و ۱۰۰ درصد خانوار شهری استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می باشند که شامل یک میلیون و ۶۴۷ هزار مشترک تحت پوشش گاز طبیعی، می باشد.