آذربایجان‌شرقی برخلاف تصور، یک منطقه کم آب است
آذربایجان‌شرقی برخلاف تصور، یک منطقه کم آب است

به گزارش تایسییز اذربایجان به نقل از فارس، غلامرضا هاشمی بعد از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سابق و جدید شرکت آب منطقه‌ای و توزیع برق آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: خدا را شاکرم از اینکه با همکاران باوجدان و تلاش‌گر در مجموعه پرچالش فعالیت و خدمت کرده و هیچ‌گاه این خاطرات شیرین را از […]

به گزارش تایسییز اذربایجان به نقل از فارس، غلامرضا هاشمی بعد از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سابق و جدید شرکت آب منطقه‌ای و توزیع برق آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: خدا را شاکرم از اینکه با همکاران باوجدان و تلاش‌گر در مجموعه پرچالش فعالیت و خدمت کرده و هیچ‌گاه این خاطرات شیرین را از یاد نخواهم برد.

وی افزود: یکی از مولفه‌های مهم این دوران که ناشی از حمایت استانداران آدربایجان‌شرقی بود را می‌توان تعامل برشمرد.

مدیرعامل سابق شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه بنده در طول خدمت انسجام را بین مدیران مشاهده کردم، افزود: شاخص‌های زیادی را با حمایت استانداری، ستاد مدیریت منابع آب و وزارت نیرو به دست آورده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: توسعه مشارکت خوشبختانه به همت مدیران قبلی در این استان شکل گرفته و ما نیز آن را در دو بخش بهره‌برداری و نگهداری توسعه دادیم.

هاشمی با اشاره به اینکه توسعه بهره‌برداری میزان هزینه‌های دولتی را کاهش می‌دهد، گفت: سعی ما ایجاد زبان مشترک بود تا با ادبیات منطبق با کم‌آبی تبیین شده و خوشبختانه خروجی این مورد را در اکثر موارد داشته‌ایم.

وی، تهیه سند همکاری مشترک و سند مشارکت همکاری اداره آب منطقه‌ای استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: برخلاف تصور استان ما، استانی کم آب بوده و ۴۰ درصد از سرانه آب کشور کمتر است ولی با همکاری دستگاه‌های قضایی و انتظامی کارهای حفاظت انجام گرفت.

مدیرعامل سابق شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی ادامه داد: بعد از دو سال از اجرای پروژه تعادل‌بخشی، کاهش سطح آب‌های زیرزمینی کم شد که به عنوان نمونه جزو خروجی اقدامات مجموعه است.

وی گفت: ما از منابع مختلف مالی از جمله فاینانس پدافند غیرعامل برای انتقال آب تبریز، مشارکت مردمی، مسیرگشایی برای تسهیل آب جهت دریاچه ارومیه که حدودا ۱۰۰ کیلومتر در سال برای ایجاد پروژه‌ها انجام شد، بهره‌مند شده‌ایم.

هاشمی بیان کرد: مدیرعامل جدید شرکت از ابتدا در این شرکت بوده و پله‌های موفقیت را طی کرده و امیدواریم موفق‌ باشد.