آذربایجان شرقی بر صدر والیبال دختران ایران ایستاد
آذربایجان شرقی بر صدر والیبال دختران ایران ایستاد

به گزارش تایسیز اذربایجان ،  رقابت ها با حضور ۱۰ تیم به میزبانی صومعه سرا در استان گیلان آغاز شد و تیم ها در دو گروه ۵ تیمی تقسیم شدند . تیم آذربایجان شرقی با کسب ۴ برد به عنوان صدرنشین راهی دور نیمه نهایی شد و در این مرحله با نتیجه ۳- صفر تیم سمنان […]

به گزارش تایسیز اذربایجان ،  رقابت ها با حضور ۱۰ تیم به میزبانی صومعه سرا در استان گیلان آغاز شد و تیم ها در دو گروه ۵ تیمی تقسیم شدند . تیم آذربایجان شرقی با کسب ۴ برد به عنوان صدرنشین راهی دور نیمه نهایی شد و در این مرحله با نتیجه ۳- صفر تیم سمنان را شکست داد.

حریف دختران والیبالیست در بازی پایانی تیم کرمان بود، آذری ها در دور مقدماتی این تیم را ۳-۱ شکست داده بودند اما در بازی نهایی برتری ۳ – صفر تیم آذربایجان شرقی نشان داد که آنها با اقتدار و برای کسب عنوان قهرمانی آمده اند.

در پایان این رقابت ها تیم آذربایجان شرقی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، کرمان در جایگاه دوم ایستاد و تیم گیلان با برتری در بازی رده بندی مقام سوم را بدست آورد.

سرمربی جوانان آذربایجان شرقی در خصوص عملکرد تیمش گفت: از تک تک بازیکنانم راضی هستم و افتخار می کنم که توانستیم با موفقیت در فینال نخستین عنوان قهرمانی استان در عرصه والیبال بانوان را کسب کنیم.

فهیمه منافی افزود: از حدود دو سال پیش با این بازیکنان مشغول کار هستم و انتظار داشتم که ثمره چنین فعالیتی، موفقیت در کسب عنوان برتر باشد که خداروشکر در گیلان موفق به احراز آن شدیم.

وی با اشاره به اهمیت کسب عنوان قهرمانی بیان داشت: در این مسابقات تیم های قدری حضور داشتند، از جمله گیلان که سوم شد و تیم پر مهره ارومیه که به عنوانی بهتر از هفتمی دست نیافت.

منافی در بخش پایانی سخنانش از حمایت های هیات والیبال آذربایجان شرقی و شخص رئیس هیات آقای فرج اللهی تقدیر نمود و از خانواده های بازیکنانی که برای پیشواز تیم قهرمان به ترمینال تبریز آمده بودند تشکر و قدرددانی کرد.

اسامی این تیم عبارتند از: رویا عالیشی، آیسا محمودی، پردیس ستاری، اسما ثروتی، دنیا حسن زاده، مهسا نامور، مریم صفرزاده، طناز غریبی، پریا شاکر، هستی ایرانی، صبا حمل بر و آی تک سلامت (کاپیتان) مربی: هاله دایی، سرپرست: زینب کریم نژاد و سرمربی: فهیمه منافی