آذربایجان عزیز ماست، اما کرمان عزیزتر از جان ما!!
آذربایجان عزیز ماست، اما کرمان عزیزتر از جان ما!!

🔺 آذربایجان عزیز ماست، اما کرمان عزیزتر از جان ما!! 🔸وزیر صمت هفته گذشته سفری به آذربایجان شرقی کرد که به قول آقای استاندار هیات همراه عالی رتبه ای هم با خود داشت. 🔸رزم حسینی که رنج سفر به خود قبول کرده بود زحمت کشیده و چند خط تولید شرکت شیرین عسل و یک واحد […]

🔺 آذربایجان عزیز ماست، اما کرمان عزیزتر از جان ما!!

🔸وزیر صمت هفته گذشته سفری به آذربایجان شرقی کرد که به قول آقای استاندار هیات همراه عالی رتبه ای هم با خود داشت.

🔸رزم حسینی که رنج سفر به خود قبول کرده بود زحمت کشیده و چند خط تولید شرکت شیرین عسل و یک واحد تولیدی ذوب فولاد که حاصل دسترنج بخش خصوصی بود را افتتاح نمود.

🔸اما به لطف بی برنامگی مسئولین استانی و یا بی تفاوتی هیات عالی رتبه تهرانی به سونگون و نفلین سینیت که قرار است سرمایه گذاری دولتی در آن ها صورت پذیرد نرفت.

🔸به زبان دیگر وزیر صمت به لطف مسئولین استانی به تبریز سفر کرد و با چند افتتاح جزیی پُز جیب بخش خصوصی را داد.

🔸اما نکته جالب این جاست که آخر همان هفته ای که به تبریز آمد و دستاوردی هم برای آذربایجان شرقی نداشت به زادگاهش کرمان سفر کرد و عملیات اجرایی پروژه تولید آهک با ظرفیت ۶۵ هزار تن و با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد تومان، کارخانه ۱۵۰ هزار تنی کنسانتره در میدوک شهربابک با سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد تومان، کارخانه فلوتاسیون شماره ۲ با چهار هزار میلیارد تومان اعتبار، خط ریلی انتقال اسید ذوب خاتون آباد به بندرعباس،فاز دوم صنعت فلز رنگین با سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در شهربابک را آغاز کرد.

🔸علاوه بر موارد فوق آغاز عملیات اجرایی سه طرح مکانیزاسیون معدن، فاز سوم تغلیظ و پالایشگاه جدید مجتمع مس سرچشمه با اعتباری بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان دستاورد رزم حسینی به کرمان بود.

🔸با این اوصاف آقای استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس که از دستاوردهای سفر وزیر صمت ابراز رضایت می‌کردند باید کلاهشان را قاضی کنند تا معنی دستاورد را خوب بفهمند.!!