آزموده را آزمودن خطاست!!!
آزموده را آزمودن خطاست!!!

🔺آزموده را آزمودن خطاست!!! ✍وحید خوش زرع 🔸امروز و به دنبال آمارهای کاهشی هفته های اخیر و رسیدن فوتی های کرونا در کشور به عدد ۷۱ نفر طی روز گذشته شاهد مصاحبه جناب وزیر آموزش و پرورش در خصوص برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس از اول بهمن ماه بودیم. 🔸اواسط شهریورماه هم زمانیکه آمارها هر […]

🔺آزموده را آزمودن خطاست!!!

✍وحید خوش زرع

🔸امروز و به دنبال آمارهای کاهشی هفته های اخیر و رسیدن فوتی های کرونا در کشور به عدد ۷۱ نفر طی روز گذشته شاهد مصاحبه جناب وزیر آموزش و پرورش در خصوص برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس از اول بهمن ماه بودیم.

🔸اواسط شهریورماه هم زمانیکه آمارها هر روز در حال کاهش بود شاهد برنامه ریزی جناب وزیر و دوستانش برای بازگشایی مدارس بودیم و مصاحبه های گیج کننده ایشان که بالاخره معلوم نشد والدین بچه هایشان را مدرسه بفرستن یا نه؟؟و البته شهریه هایی که گرفته شد و سپس مدارس اختیاری شد و بعدا کلا تعطیل!!!

🔸به دنبال این بازگشایی های بدون حساب و کتاب اواسط شهریور شاهد روزهای سخت از اواخر مهر تا اواسط آذر بودیم که کشور درگیر پیک سوم کرونا با شدت بسیار بود و چه افرادی از خانواده ها که در این روزها به سفر ابدی کوچ کردند.

🔸حالا اما از آن بازگشایی زورکی درس نگرفته ایم و آقای وزیر دوباره در تدارک بازگشایی دیگر و بالا بردن آمار و احتمالا تحمیل پیکی دیگر از بیماری کرونا بر پیکره نحیف مردم این کشور است.

🔸به قول یکی از دوستان اگر هدفتان دوباره گرفتن شهریه و قسط دوم مدارس غیر انتفاعیتان است بی زحمت شماره حساب بدهید تا از موبایل بانک پرداخت کنیم، فقط شما رو بخدا این غول وحشتناک کرونا را که با هزار و یک صلوات اکنون خفته دوباره بیدار نکنید چرا که آزموده را آزمودن خطاست.