آسمان خراش های بسکتبال تبریز فینالیست شدند / شاگردان حاتمی قهرمانی میخواهند
آسمان خراش های بسکتبال تبریز فینالیست شدند / شاگردان حاتمی قهرمانی میخواهند

تیم شهرداری تبریز در بازی پنجم مرحله نیمه نهایی باز هم فوق العاده کار کردند و با شکست نفت آبادان فینالیست شدند. به گزارش تایسیز آذربایجان ، تیم بسکتبال شهرداری تبریز در بازی پنجم مرحله نیمه نهایی در برابر نفت آبادان که به نوعی فینال زودرس این رقابت ها بود در یک بازی دراماتیک پیروز […]

تیم شهرداری تبریز در بازی پنجم مرحله نیمه نهایی باز هم فوق العاده کار کردند و با شکست نفت آبادان فینالیست شدند.

به گزارش تایسیز آذربایجان ، تیم بسکتبال شهرداری تبریز در بازی پنجم مرحله نیمه نهایی در برابر نفت آبادان که به نوعی فینال زودرس این رقابت ها بود در یک بازی دراماتیک پیروز شد و حریف تیم مهرام تهران در فینال لیگ برتر بسکتبال شد.

در این دیدار که از ساعت ۱۵ با حضور ۱۵۰۰ نفری پرشورها در سالن شهید توانای تبریز برگزار شد ، بازی را طوفانی آغاز کردند و کوارتر اول را با نتیجه ۲۰ بر ۱۴ به نفع خود به اتمام رساندند. با شروع کوارتر دوم آبادانی ها تیم برتر میدان بودند اما تبریزی ها اجازه خودنمایی به آنها را نداده و ۴۲ بر ۳۸ برنده به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم شاگردان مهران حاتمی همچنان تیم برتر میدان بودند و کوارتر سوم را به نفع خود تمام کردند اما کوارتر چهارم همچون بازی های قبلی دو تیم دراماتیک دنبال شد و شهرداری تبریز که تا دقایق پایانی ۱۳ امتیاز از حریف پیش بود به یکباره اسیر جنگندگی تیم حریف شدند و در ۳ ثانیه مانده با پایان آبادانی ها یک امتیاز پیش افتادند ، همه هواداران حاضر در سالن نا امید بازی را دنبال میکردند که این بار اصغر کاردوست سنتر با تجربه شهرداری به روی کار آمد و در ثانیه پایانی یک خطا از بازیکن جریف گرفت. ثانیه ها صفر شده بودند و کاردوست پشت توپ بود تا ۲ ضربه پنالتی بزند ، پنالتی اول را خراب کرد تا آه از نهاد تبریزی ها بلند شود ، اما کاردوست با تجربه پنالتی دوم را داخل سبد کرد تا سالن منفجر شده و بازی به ست پنجم بکشد.

بازی به وقت اضافه اول کشیده شد و تبریزی ها با نتیجه ۹۹ بر ۹۲ پیروز شده و جماسه را کامل کردند.

جردن دومنیک بازیکن آمریکایی تیم شهرداری تبریز با کسب ۳۲ امتیاز ، ۵ ریباند و ۳ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود و هروج پولکو بازیکن کروات شهرداری با کسب ۲۱ امنیاز ، ۲ ریباند و ۶ پاس منجر به گل نقش بسزایی در برتری تیمشان داشت.

در تیم پتروشیمی نیز استیون برت با کسب ۴۵ امتیاز تک نوازی کرد اما نتوانست تیمش را از شکست نجات دهد.

نکته جالب این دیدار بازی موثر و فوق العاده اصغر کاردوست بازیکن با تجربه تیم شهرداری تبریز بود که با کسب ۱۰ امتیاز و ۱۶ ریباند همچون بازی گذشته دبل دبل کرد و بدون شک از هر لحاظ بهترین بازیکن این دیدار بود.

در دیگر بازی حساس مرحله نیمه نهایی تیم مهرام در بندر امام تیم پتروشیمی را با نتیجه ۱۰۶ بر ۹۴ شکست داد و حریف شهرداری تبریز در فینال شد.

شاگردان حاتمی در ۲ بازی اول فینال در تبریز میزبان هستند و روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته آینده در سالن شهید توانا میزبان شاگردان مصطفی هاشمی خواهند بود.

علیرضا رحیمی مدیرعامل جدید سازمان ورزش شهرداری تبریز نیز از نزدیک بازی را تماشا کرد.