آشنایی بیشتر با ستاره سابق میلان و بازیکن جدید تراکتورسازی
آشنایی بیشتر با ستاره سابق میلان و بازیکن جدید تراکتورسازی

به نقل از ترجمان صبح، کوین کنستانت روز گذشته با تیم تراکتورسازی تبریز به توافق رسیده و با این تیم قرارداد ۳/۵ ساله منعقد کرد. این بازیکن ۲ رگه فرانسوی – گینه‌ای متولد سال ۱۹۸۷ فرژو فرانسه است و فوتبال خود را در تیم تولوز آغاز کرد و در ادامه تیم شاتور پیوست. کوین کنستانت در […]

به نقل از ترجمان صبح، کوین کنستانت روز گذشته با تیم تراکتورسازی تبریز به توافق رسیده و با این تیم قرارداد ۳/۵ ساله منعقد کرد.

این بازیکن ۲ رگه فرانسوی – گینه‌ای متولد سال ۱۹۸۷ فرژو فرانسه است و فوتبال خود را در تیم تولوز آغاز کرد و در ادامه تیم شاتور پیوست.

کوین کنستانت در سال ۲۰۱۰ به تیم کیوو ایتالیا ملحق شده و یک سال بعد به تیم جنوا انتقال یافت.

نقطه عطف این فوتبالیست فرانسوی حضور در تیم آث میلان طی سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ بود که برای این تیم ۴۵ بازی طی ۲ فصل برگزار کرد.

ترابوزن اسپور ترکیه، بولینا ایتالیا و سیون سوئیس باشگاه‌های بعدی این هافبک دفاعی بودند.

کنستانت ۳ بازی برای تیم ملی جوانان فرانسه برگزار کرده است، اما در رده بزرگسالان ترجیح داد به واسطه مادر گینه‌ای خود پیراهن تیم ملی گینه را بر تن کند و ۲۸ بازی برای این تیم انجام داده و ۵ گل ملی هم در کارنامه‌اش ثبت شده است.

تیم ملی گینه در اسفند سال ۱۳۹۲ یک بازی دوستانه برابر تیم ملی ایران در تهران برگزار کرد که این بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود تیم ملی گینه به اتمام رسید که زننده یکی از گل‌های تیم ملی گینه کنستانت بود.

گفتنی است وی دیروز با حضور در دفتر مالک باشگاه تراکتورسازی در شهر استانبول ترکیه، با این تیم تبریزی قرارداد بست. وی در تیم تراکتورسازی پیراهن شماره ۷۰ را بر تن نماید.