آغاز اطلاع رسانی گسترده شرکت گاز استان آذربایجان شرقی هم زمان با شروع فصول سرد سال
آغاز اطلاع رسانی گسترده شرکت گاز استان آذربایجان شرقی هم زمان با شروع فصول سرد سال

آغاز اطلاع رسانی گسترده شرکت گاز استان آذربایجان شرقی هم زمان با شروع فصول سرد سال با افزایش برودت هوای استان طی روزهای اخیر و افزایش استفاده مردم از وسایل گرمایشی، طرح اطلاع رسانی گسترده شرکت گاز در راستای تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی آغاز گردید. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان […]

آغاز اطلاع رسانی گسترده شرکت گاز استان آذربایجان شرقی هم زمان با شروع فصول سرد سال

با افزایش برودت هوای استان طی روزهای اخیر و افزایش استفاده مردم از وسایل گرمایشی، طرح اطلاع رسانی گسترده شرکت گاز در راستای تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی آغاز گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سخنگوی این شرکت با اعلام این خبر گفت: ‌رسالت روابط عمومی، اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم علی الخصوص درزمینه اثرات سوء سهل انگاری در استفاده از گاز طبیعی می باشد.
غلامرضا قنبری با اشاره به اینکه فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی، جزو مسؤولیت های اجتماعی شرکت می باشد، ادامه داد: امسال بلحاظ همه گیری ویروس کرونا، با تولید محتواهای علمی، هشداری، آموزشی که قابلیت اطلاع رسانی و انتشار از فضاهای مجازی داشته باشد، تلاش گسترده و مستمری بعمل خواهد آمد.
وی تصریح کرد: امسال علاوه بر اعلام نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی، هم زمان آغاز طرح مهم و ملّی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه واحدهای خانگی و تجاری نیز  اطلاع رسانی خواهد شد.
قنبری در خصوص طرح ملّی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه واحدهای خانگی و تجاری اظهار داشت: با توجه به مصرف بالای موتورخانه ها، این طرح بر اساس سیاست های کلی وزارت نفت و در راستای کاهش هزینه های مشترکین، برنامه ریزی و اجرا می گردد.
سخنگوی شرکت گاز با اشاره به اهمیّت این طرح ملّی و تأثیر آن بر اقتصاد خانواده ها اعلام کرد: جزئیات این طرح ملّی علاوه بر اعلام مدیرعامل و کارشناسان مربوطه در برنامه های رادیویی (سحرلر) طی روزهای اخیر، از طریق سایر کانال های اطلاع رسانی نیز ارائه خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: محتواهای آموزشی و اطلاع رسانی طرح ملی بهینه سازی موتورخانه ها، از طریق کانال های ارتباطی که بر اساس نتایج نظرسنجی و نیازسنجی از مشترکین تعیین شده اند،‌ ارائه خواهند شد.
رئیس روابط عمومی شرکت در پایان به تفاهم نامه های همکاری با سایر سازمان ها اشاره و گفت: صدا و سیمای مرکز استان، شهرداری، آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دانشگاه شهید مدنی، اصحاب قلم و رسانه و … همراه این شرکت در تولید محتوا، اطلاع رسانی و ادای مسؤولیت های اجتماعی خواهد بود که متعاقباً جزئیات همکاری فی مابین اعلام خواهد شد.