آغاز روز یکشنبه با سه سانحه‎ی رانندگی در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی
آغاز روز یکشنبه با سه سانحه‎ی رانندگی در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: سه سانحه‎ی رانندگی در محورهای مواصلاتی استان در اولین ساعات روز یکشنبه، بیست و ششم فروردین ماه، ۱۹ مصدوم بر جای گذاشت.    به گزارش تایسیز آذربایجان ، به نقل از ایسنا ، فرزاد رحمانی با اعلام این خبر اظهار کرد: برخورد تریلر با پیکان […]

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: سه سانحه‎ی رانندگی در محورهای مواصلاتی استان در اولین ساعات روز یکشنبه، بیست و ششم فروردین ماه، ۱۹ مصدوم بر جای گذاشت. 
  به گزارش تایسیز آذربایجان ، به نقل از ایسنا ، فرزاد رحمانی با اعلام این خبر اظهار کرد: برخورد تریلر با پیکان در آزادر راه پیامبر اعظم(ص) حوالی تبریز در ساعت هشت صبح، شش مصدوم بر جای گذاشت و مصدومان این حادثه توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان هشترود منتقل شدند. 
  
وی در ادامه با اشاره به حادثه‎ی رانندگی در محور صوفیان – تبریز گفت: ساعت دو بامداد بر اثر برخورد یکدستگاه پراید با یکدستگاه سمند در ورودی «امند» در محور صوفیان-تبریز  هفت نفر مصدوم  شدند. 
  
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان با اعلام واژگونی پیکان در ساعت ۷:۳۰ صبح در محور ملکان – مبارک آباد بیان کرد: شش مصدوم این حادثه تحت اقدامات درمانی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان انتقال یافتند.