آغاز شماره‌گذاری نوشماره‌ها از ساعتی پیش/ تشریح علت وقفه شماره‌گذاری
آغاز شماره‌گذاری نوشماره‌ها از ساعتی پیش/ تشریح علت وقفه شماره‌گذاری

به نقل از فارس، سرهنگ علی محمدیدر خصوص عدم شماره‌گذاری خودروهای نوشماره از ابتدای دی تا امروز،اعلام کرد: ساعتی پیش کار شماره‌گذاری خودروهای نوشماره آغاز شد. وی علت تأخیر به وجود آمده را در عملکرد خودروسازان دانست و تصریح کرد: هر سال اعتبار مجوز شماره‌گذاری خودروها تا ۱ دی است و باید خودروسازان قبل از […]

به نقل از فارس، سرهنگ علی محمدیدر خصوص عدم شماره‌گذاری خودروهای نوشماره از ابتدای دی تا امروز،اعلام کرد: ساعتی پیش کار شماره‌گذاری خودروهای نوشماره آغاز شد.

وی علت تأخیر به وجود آمده را در عملکرد خودروسازان دانست و تصریح کرد: هر سال اعتبار مجوز شماره‌گذاری خودروها تا ۱ دی است و باید خودروسازان قبل از اتمام اعتبار خودروهای خود برای دریافت مجوز جدید از سازمان استاندارد و محیط زیست اقدام می‌کردند.

وی گفت: تأخیر به وجود آمده به دلیل تأخیر خود شرکت‌ها در دریافت مجوز جدید بود، چرا که تا مجوز جدید ارائه نشود، پلیس نمی‌تواند خودروها را شماره‌گذاری کند.

محمدی خاطرنشان کرد: بعد از اینکه پلیس تأییدهای جدید را امروز دریافت کرد، کار شماره‌گذاری خودروهای نوشماره از صبح امروز آغاز شد؛ ۷۰ مدل تاکنون مجوزهای جدید خود را دریافت کرده اند و اگر خودرویی هنوز شماره‌گذاری نمی‌شود به دلیل این است که مجوزش را دریافت نکرده است.

این مقام ارشدپلیس راهور ناجا ادامه داد: برای تعویض پلاک هیچ مشکلی وجود نداشت و خلأ به وجود آمده به دلیل کندی کار خودروسازان بوده  است؛ وگرنه مأموران پلیس راهور برای تعویض پلاک حاضر بودند.