آغاز طرح جامع توان‌افزایی در راستای اجرای قانون حمایت از معلولان
آغاز طرح جامع توان‌افزایی در راستای اجرای قانون حمایت از معلولان

به گزارش تایسیز اذربایحان به نقل از فارس، معصومه آقاپورعلیشاهی،  در مورد آغاز اجرای طرح جامع توان افزایی معلولان در ۶ استان کشور، اظهار داشت: این طرح در پی تصویب قانونی دارای ۲۴ ماده در صحن علنی مجلس اجرا شده که به صورت پایلوت در ۶ استان کشور اجرا خواهد شد. نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، در […]

به گزارش تایسیز اذربایحان به نقل از فارس، معصومه آقاپورعلیشاهی،  در مورد آغاز اجرای طرح جامع توان افزایی معلولان در ۶ استان کشور، اظهار داشت: این طرح در پی تصویب قانونی دارای ۲۴ ماده در صحن علنی مجلس اجرا شده که به صورت پایلوت در ۶ استان کشور اجرا خواهد شد.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، در تشریح جزییات طرح توان افزایی معلولان، ادامه داد: این توان‌افزایی در قالب اشتغال، ارائه تسهیلات وام کم بهره به معلولان و استفاده از پتانسیل معلولان در بنگاه‌های کوچک و متوسط و از همه مهمتر دیده شدن معلولان در فضای کسب و کار تحقق پیدا می‌کند.

رفع مشکل اشتغال ۱۳۵۰۰معلول با اجرای طرح جامع CBR

این نماینده مردم در مجلس دهم، در بیان تاثیر اجرای این طرح در بهبود وضعیت ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر از معلولان که تحت پوشش قرار خواهند گرفت، تصریح کرد: بی‌تردید اجرای طرح جامع توان‌افزایی گامی در جهت رفع مشکل اشتغال و کسب درآمد معلولان و حضور آنها در بازار کسب و کار خواهد بود.

عضو فراکسیون معلولان مجلس شورای اسلامی، در مورد معیار انتخاب استان‌های تهران، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، گیلان، خراسان جنوبی و کرمانکه این طرح در آنها به صورت پایلوت اجرا می‌شود، یادآورشد: شاخص‌های لازم برای تعیین ۶ استانی که طرح جامع توان‌افزایی معلولان در آنها اجرا شده توسط سازمان بهزیستی مشخص شده است و اعتباراتی نیز برای تحقق آن در نظر گرفته شده است.