آغاز مطالعه ساخت ترمینال جدید فرودگاه تبریز
آغاز مطالعه ساخت ترمینال جدید فرودگاه تبریز

محمدرضا زحمتکشان با اعلام این خبر عنوان کرد: هفته گذشته قرارداد مطالعات فاز اول پروژه ساخت ترمینال جدید فرودگاه تبریز با زیربنای ۱۵ هزار مترمربع و محوطه‌سازی و تهیه اسناد سرمایه‌گذاری و برگزاری فرایند وابسته به آن منعقد شد. سرپرست اداره کل عمران و توسعه فرودگاه‌ها ارزش این قرارداد را ۲۴۸ میلیون تومان اعلام کرد […]

محمدرضا زحمتکشان با اعلام این خبر عنوان کرد: هفته گذشته قرارداد مطالعات فاز اول پروژه ساخت ترمینال جدید فرودگاه تبریز با زیربنای ۱۵ هزار مترمربع و محوطه‌سازی و تهیه اسناد سرمایه‌گذاری و برگزاری فرایند وابسته به آن منعقد شد.

سرپرست اداره کل عمران و توسعه فرودگاه‌ها ارزش این قرارداد را ۲۴۸ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: مشاور این طرح شرکت مهندسان مشاور سکو و مدت قرارداد نیز هشت ماه است.

وی همچنین از انعقاد قرارداد تهیه نقشه‌های فاز اول ساخت ترمینال جدید فرودگاه کرمان (با زیربنای ۱۵ هزار مترمربع) در هفته گذشته خبر داد و گفت: این قرارداد هشت ماه اعتبار دارد و شرکت مهندسان مشاور موننکو تهیه نقشه‌های فاز اول ساخت ترمینال جدید، محوطه‌سازی (راه‌های دسترسی و پارکینگ) و افزایش سه موقعیت اپرون را متعهد شده است.