آقاپورعلیشاهی: از شعارزدگی دست برداشته و عملگرا باشیم
آقاپورعلیشاهی: از شعارزدگی دست برداشته و عملگرا باشیم

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از ایسنا، معصومه آقاپورعلیشاهی درباره دهم آذرماه که به عنوان روز مجلس نامگذاری شده است،‌ در ارزیابی از عملکرد مجلس دهم بیان‌ کرد: در این دوره از مجلس شورای اسلامی کشور آبستن خیلی از تحولات است و ابربحران‌ها در مجلس دهم به صورت واضح دیده می‌شود. وی در ادامه‌، […]

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از ایسنا، معصومه آقاپورعلیشاهی درباره دهم آذرماه که به عنوان روز مجلس نامگذاری شده است،‌ در ارزیابی از عملکرد مجلس دهم بیان‌ کرد: در این دوره از مجلس شورای اسلامی کشور آبستن خیلی از تحولات است و ابربحران‌ها در مجلس دهم به صورت واضح دیده می‌شود.

وی در ادامه‌، اظهار کرد: از سوی دیگر تغییر در سیاست گذاری دنیا را شاهد بودیم و به دنبال آن تغییر در رویکرد بخش اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را چه در داخل و چه در خارج دیدیم.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت‌: یکی از نقاط قوت مجلس دهم، اقدامات فراکسیون تولید و بررسی بخش تولید، حمایت از زنان و کودکان، اصلاح قوانین ساختاری نظیر مالیات بر ارزش افزوده و تغییر ساختار بانکی کشور و پیگیری قضایی تعهداتی که متاسفانه بانک‌ها طی دو دهه برای جامعه به میراث گذاشته اند، بر می‌گردد.

آقاپورعلیشاهی در ادامه تصریح کرد: همه این مسائل روند اصلاحی را در مجلس شورای اسلامی طی می‌کند، اما بنده به عنوان یک نماینده توقع دارم مجلس شورای اسلامی به همراه دولت و قوه قضاییه تغییراتی را که مردم انتظار دارند، رقم زده و  عدالت و انصاف به مرحله عینی و عملیاتی رسانده شود.

این عضو فراکسیون مستقلین مجلس در پایان گفت‌: باید از شعارزدگی دست برداشته و عملگرا باشیم. قانون‌ها باید محدود شوند و در نهایت در کنار مردم، با مردم و برای مردم باشیم.