آقای آجرلو وقت رفتن است / مشکل تراکتورسازی فنی نیست
آقای آجرلو وقت رفتن است / مشکل تراکتورسازی فنی نیست

بعد از قربانی شدن قلعه نویی و گلمحمدی برای ماندن آجرلو ، آیا ساغلام هم قربانی می شود؟ به گزارش سرویس ورزشی تایسیز آذربایجان؛تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم فوتبال پیکان شد. تیم پیکان در نیمه دوم به دلیل […]

بعد از قربانی شدن قلعه نویی و گلمحمدی برای ماندن آجرلو ، آیا ساغلام هم قربانی می شود؟

به گزارش سرویس ورزشی تایسیز آذربایجان؛تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم فوتبال پیکان شد. تیم پیکان در نیمه دوم به دلیل اخراج دو بازیکن,۹ نفره بازی میکرد.

مشکل اصلی تراکتورسازی را باید پشت میز مدیریتی این باشگاه جست و جو کرد. مصطفی آجرلو مدیر نظامی_ورزشی که سابقه مدیریت باشگاه های پاس ،استیل آذین را نیز در کارنامه دارد ،مدیر پروازی باشگاه تراکتورسازی محسوب می شود. مدیری که خود در کنار تیم نیست و از مشکلات تیم بی خبر است و یا خود را به بی خبری زده است.
تراکتورسازی از مشکلات مدیریتی زجر می برد.امید عالیشاه که بعنوان سرباز به تراکتورسازی آمد و در گیر محرومیت شد و در کل ۲ بازی هم برای تراکتورسازی انجام نداده است. عالیشاه حتی در دقایق اولیه بازی با پرسپولیس نیز به یکباره بدون هیچ برخوردی! بعنوان بازیکن مصدوم از بازی خارج شد. عالیشاه که با دانش اینکه اگر برای تراکتورسازی در آسیا بازی کند دیگر در دور بعد لیگ قهرمانان آسیا نمی تواند برای پرسپولیس بازی کند، همچنان به صورت مصلحتی مصدوم است.او حتی امروز پارا فراتر گذاشت و با اینکه سرباز- بازیکن تراکتورسازی تبریز بود بعنوان کارشناس دربی تهران در تلویزیون حضور پیدا کرد.
مدیریت باشگاه چرا باید به این بازیکن این قدر میدان دهد تا او بتواند این چنین کارهایی را بکنند؟
مدیریت باشگاه چرا باید همیشه دیر اقدام میکند؟ مدیریت باشگاه تراکتورسازی کجاست و چرا هیچ وقت از باخت های این تیم و نتایج بد این فصل از هواداران عذر خواهی نکرده است؟ مدیریت باشگاه تراکتورسازی همشه دنبال فرصت است تا پشت یک اتفاقی خود را پنهان کند.روزی بدلیل اینکه پول بازیکنان را نمی دهد کنار تیم حضور پیدا نمی کند تیم قهرمانی جام حذفی را از دست می دهد و آقای مدیر پشت قلعه نویی پنهان می شود.

آقای مدیر در اواسط فصل خود را پشت نتایج گلمحمدی پنهان کرد.بعد خود را پشت آوردن ساغلام پنهان کرد و حال بدون پاسخگویی به نتایج پیش آمده به هواداران خود را پشت امید عالیشاه پنهان می کند. یعنی اقدام عالیشاه یک اتفاق خوب برای آجرلو حساب می آید تا خود را پشت آن پنهان کند.
اقای آجرلو بعد از حدود دو فصل مدیریت در تراکتورسازی چه چیز را برای این باشگاه به ارمغان آورده اید؟ حضور افراد مختلف در آکادمی فوتبال را کجای دلمان بگذاریم. روزی بهترین استعداد یاب استان صادق پورحسین را برکنار می کنید و دوست خود را سرکار می آورید. بعد از مدتی دوست خود را برکنار می کنید و محمد رضا خطیب را از یزد می آورید. تا خطیب برنامه حرفه ای می دهد بلافاصله بعد از رفتن یحیی اورا برکنار کرده و دوست خود را بر می گردانید.
در باشگاه تراکتورسازی چه خبر است؟

چه کسی بر علیه تیم جاسوسی میکند؟ چرا باید اخبار رختکن تراکتورسازی به بیرون درز پیدا کند؟ چرا باید کیانی محروم می شد و دست تراکتور خالی؟ چرا در تراکتور امسال دو بار چاقو کشی اتفاق افتاد است؟ چرا دو فصل است مصدومیت در تراکتورسازی قارچ گونه رشد می کند.؟ آیا از کادر پزشکی خود سوال پرسیده اید که چرا بازیکنان را مصلحتی مصدوم می کند؟ راز بین بازیکنان و دکتر تیم چیست ؟ که هر کس هر وقت دلش بخواهد مصدوم می شود؟
آیا فقط باید به دنبال کارهای اقتصادی بود؟ که البته آن هم همچنان مبهم است! آقای آجرلو دیروز هواداران خونگرم تراکتورسازی که از نتایج این تیم آزرده خاطرند برای چندمین بار رفتن شما را خواستار شده اند. آیا وقت گوش کردن به حرف هوادار نرسیده است؟ آیا وقت رفتن شما فرا نرسیده است؟ امیدواریم تراکتور را به سرنوشت استیل آذین دچار نکنید.َ

بابک صفری