آقای استاندار; ماشین سازی بچه ی ناتنی است?
آقای استاندار; ماشین سازی بچه ی ناتنی است?

به گزارش سرویس کرزشی تایسیز نیوز, قدیمی ترین تیم شمالغرب کشور وضعیت خوبی ندارد.ماشین سازی تبریز امسال با هدایت وحید بیاتلو وارد مسابقات شد و هم اکنون اخباری که رزومه ی چندانی ندارد, هدایت سبز قابایان را برعهده دارد.این فصل ماشین سازان تا هفته دهم با سه امیتاز, در رتبه شانردهم و قعر جدول لیگ […]

به گزارش سرویس کرزشی تایسیز نیوز, قدیمی ترین تیم شمالغرب کشور وضعیت خوبی ندارد.
ماشین سازی تبریز امسال با هدایت وحید بیاتلو وارد مسابقات شد و هم اکنون اخباری که رزومه ی چندانی ندارد, هدایت سبز قابایان را برعهده دارد.
این فصل ماشین سازان تا هفته دهم با سه امیتاز, در رتبه شانردهم و قعر جدول لیگ بیستم قرار دارند, در مقابل فصل گذشته ماشین سازی با هدایت رسول خطیبی تا هفته دهم با ۱۲ امتیاز در رتبه دهم قرار داشت.
امسال متاسفانه زنوزی مالک دو باشگاه تراکتور و ماشین سازی هیچ توجهی به این تیم ندارد و این تیم را به امان خدا سپرده است. بهداد بیات که سابقه ی درخشانی در فوتبال ندارد نیز بعنوان نماینده تام الاختیار زنوزی در این تیم به شمار می رود, با دوستانش کمر به نابودی این تیم بسته اند. ماشین سازی در اول فصل نشان داد که برای سقوط به لیگ یک بسته شده است.
نکته قابل توجه اما سکوت استاندار در قبال وضعیت ماشین سازی است. وی که هفته قبل در باشگاه تراکتور حضور پیدا کرده بود , از ماشین سازی بی خبر است.
اقای استاندار چرا ماشین سازی را نمی بینید? شاید چون مثل تراکتور بهره تبلیغاتی ندارد?
لطفا به فکر ماشین سازی هم باشید تا بدانیم ماشین بچه ناتنی نیست.
انتهای پیام/