آقای زنوزی تکلیف را روشن کن;  شعار میلیاردی یا هزینه هزاری?
آقای زنوزی تکلیف را روشن کن;  شعار میلیاردی یا هزینه هزاری?

به گزارش سرویس ورزشی تایسیز نیوز, تیم های پایه باشگاه ماشین سازی در رده های نوجوانان,جوانان و امید در مسابقات کشوری حضور دارند.بازیکنان در مسابقات کشوری پیش از رقابت ها باید تست کرونا داده و نتیجه به فدراسیون فوتبال ارسال شود. طبق شنیده ها متاسفانه امروز به بازیکنان اعلام شده که باشگاه به هیج عنوان […]

به گزارش سرویس ورزشی تایسیز نیوز, تیم های پایه باشگاه ماشین سازی در رده های نوجوانان,جوانان و امید در مسابقات کشوری حضور دارند.
بازیکنان در مسابقات کشوری پیش از رقابت ها باید تست کرونا داده و نتیجه به فدراسیون فوتبال ارسال شود. طبق شنیده ها متاسفانه امروز به بازیکنان اعلام شده که باشگاه به هیج عنوان هزینه تست کرونا را پرداخت نخواهد کرد و بازیکن موظف هستند هزینه را خودشان پرداخت کنند. در شرایطی که تعدادی از بازیکنان بدلیل مشکلات مالی توانایی پرداخت را نداشته و نتوانسته اند تست کرونا بدهند.
همچنین هزینه اعزام تیم جوانان به اولین دیدار نیز با مشکل مواجه شده است. از باشگاه ماشین سازی پیگیر این موضوع هستیم اما فعلا هیچ کسی پاسخگو نیست.
اگر زنوزی ادعای مالکیت در ماشین سازی را دارد چرا شعار هایی چند صد میلیاردی می دهد اما در عمل توانایی پرداخت چند هزار تومان هزینه برای تست کرونای بازیکنان ماشین را ندارد?
یا اگر ماشین سازی واقعا واگذار شده,که نشده مالک را نشان ما دهد تا او را بازخواست کنیم. نکته قابل ذکر گم شدن بیات عضو هیات مدیره ماشین سازی است. در مسئله عدم ورود دوربین های صداوسیما , صحنه گردان ماجرا بود اما در چنین قضیه پیش پا افتاده نتوانستیم اورا پیدا کنیم تا پاسخگو باشد.
رسانه تایسیز این حق را دوباره به مسئولین ماشین سازی قائل است تا اگر پاسخگو بودند صحبت های آن هارا نیز منعکس کند.
انتهای پیام/