آقای گلی مشترک بابایی در لیگ آذربایجان
آقای گلی مشترک بابایی در لیگ آذربایجان

⭕️آقای گلی مشترک بابایی در لیگ آذربایجان 🔸مهاجم تورک تیم سومقایت یکی از برترین گلزنان فصل لیگ برتر آذربایجان معرفی شد. 🔸بازی‌های فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ برتر آذربایجان از سوی فدراسیون فوتبال این کشور نیمه تمام اعلام شد که این اتفاق تکلیف تیم قهرمان(قره باغ) و سه تیم راه یافته به مرحله پلی‌آف لیگ اروپا(نفتچی باکو، […]

⭕️آقای گلی مشترک بابایی در لیگ آذربایجان

🔸مهاجم تورک تیم سومقایت یکی از برترین گلزنان فصل لیگ برتر آذربایجان معرفی شد.

🔸بازی‌های فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ برتر آذربایجان از سوی فدراسیون فوتبال این کشور نیمه تمام اعلام شد که این اتفاق تکلیف تیم قهرمان(قره باغ) و سه تیم راه یافته به مرحله پلی‌آف لیگ اروپا(نفتچی باکو، کِشلا و سومقایت) را مشخص کرد.

🔸پیمان بابایی، مهاجم تورک سومقایت که در ۲۰ مسابقه این فصل لیگ برتر آذربایجان تنها در یک دیدار به علت محرومیت به میدان نرفته و در ۱۹ بازی دیگر موفق به زدن ۷ گل شده، تا قبل از نیمه تمام ماندن تعطیلات به همراه سه بازیکن دیگر از باشگاه‌های قره باغ و نفتچی باکو(۲ نفر) در صدر جدول گلزنان قرار داشتند.

🔸اکنون تعطیلی بازی‌های این فصل لیگ برتر آذربایجان موجب شد تا پیمان بابایی به همراه باگالی دابو و استیون جوزف‌مونرو (مهاجمان فرانسوی نفتچی باکو) و ماهیر امرِلی(بازیکن قره باغ) که هر یک ۷ گل به ثمر رسانده‌اند، مشترکا به‌عنوان آقای گل این رقابت‌ها معرفی شوند.