آگاهی بخشی و تنویر افکار مخاطبان وجه مشترک همکاری بین شرکت گاز و صدا و سیمای مرکز استان
آگاهی بخشی و تنویر افکار مخاطبان وجه مشترک همکاری بین شرکت گاز و صدا و سیمای مرکز استان

آگاهی بخشی و تنویر افکار مخاطبان وجه مشترک همکاری بین شرکت گاز و صدا و سیمای مرکز استان محتوای تفاهم نامه همکاری شرکت گاز و صدا و سیمای مرکز استان با رویکرد آگاهی بخشی و تنویر افکار مخاطبان مورد بررسی و توافق قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سیّدرضا رهنمای […]

آگاهی بخشی و تنویر افکار مخاطبان وجه مشترک همکاری بین شرکت گاز و صدا و سیمای مرکز استان

محتوای تفاهم نامه همکاری شرکت گاز و صدا و سیمای مرکز استان با رویکرد آگاهی بخشی و تنویر افکار مخاطبان مورد بررسی و توافق قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سیّدرضا رهنمای توحیدی ضمن دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان، فعالان این عرصه را طلایه داران آگاهی بخشی در جامعه دانست و گفت: صدا و سیمای مرکز استان همیشه همراه این شرکت در فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی و حفظ جان هم استانی های محترم بوده است.
وی در این دیدار، طرح جدید شرکت ملّی گاز ایران را در زمینه اصلاح و بهینه سازی موتورخانه واحدهای خانگی و تجاری را معرفی کرده و افزود: رویکرد تفاهم نامه همکاری امسال شرکت گاز با صدا و سیما بر اساس اطلاع رسانی این طرح مهم ملّی و نکات ایمنی و مدیریت در مصرف گاز طبیعی خواهد بود.
مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به توانایی های صدا و سیما در شناخت مخاطبان و انتقال مفاهیم، اظهار داشت: هدف از این دیدار، بکارگیری راهکارهای علمی و عملی صدا و سیما در اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و کاهش اخبار ناخوشایند فوت و یا خسارت جانی و مالی مردم در اثر سهل انگاری می باشد.
وی به رؤوس تفاهم نامه همکاری با صدا و سیما اشاره و تصریح کرد: تدوین محتواهای علمی با برگزاری جلسات کارشناسی، پخش برنامه های آموزشی در ساعات پرمخاطب، مخاطب شناسی و سنجش اثربخشی محتواهای آموزشی از طریق نظرسنجی، تدوین فرآیند تهیه و پخش گزارش در زمان بروز حوادث، اطلاع رسانی جامع طرح ملّی بهینه سازی موتورخانه ها و… از اهم مفاد تفاهم نامه همکاری با صدا و سیمای مرکز استان می باشد.