آیت الله آل هاشم، چراغ فروزانی حول محور ولایت فقیه بود/جای خالی ایشان در خبرگان رهبری
آیت الله آل هاشم، چراغ فروزانی حول محور ولایت فقیه بود/جای خالی ایشان در خبرگان رهبری

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری: آیت الله آل هاشم، چراغ فروزانی حول محور ولایت فقیه بود/جای خالی ایشان در خبرگان رهبری تایسیز نیوز- نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جای آیت الله آل هاشم در خبرگان رهبری خالی بود، گفت: آیت الله آل هاشم، چراغ فروزان و […]

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری:

آیت الله آل هاشم، چراغ فروزانی حول محور ولایت فقیه بود/جای خالی ایشان در خبرگان رهبری

آیت الله آل هاشم، چراغ فروزانی حول محور ولایت فقیه بود/جای خالی ایشان در خبرگان رهبری

تایسیز نیوز- نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جای آیت الله آل هاشم در خبرگان رهبری خالی بود، گفت: آیت الله آل هاشم، چراغ فروزان و روشنی حول محور ولایت فقیه و مایه امید بود و مردم قدرشناس تبریز هم در مراسم تشییع حماسه ماندگاری آفریدند.

آیت الله علی ملکوتی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به حضور گسترده مردم تبریز، قم و تهران در مراسم وداع با شهدای خدمت، اظهار کرد: این حضور موجب اعجاز و شگفتی تمام کشورها و مردم دنیا شد.

وی اظهار کرد: حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت، نشان می‌دهد که مردم با عشق و علاقه قلبی خود به نظام جمهوری اسلامی ایران ایمان دارند و در صورت ورود خدشه‌ای به نظام و خدمتگزاران بی دریغ آن با تمام احساسات، عشق و علاقه خود را ابراز می‌کنند.

وی افزود: عظمت، علاقه، ایمان و فعالیت‌های شهید آیت الله رئیسی برای همه ثابت شده است و اکنون امیدواریم مسیری که ایشان در مدت کمی در مجموعه مدیریتی کشور ریل گذاری کردند، تداوم داشته باشد و بر روی این مسیر حرکت کنیم.

ملکوتی ادامه داد: کارهای بسیار مهمی در دولت سیزدهم انجام گرفته که امیدواریم مسئولان تبلیغات و رسانه‌ها بتوانند این فعالیت‌ها و خدمات را تبیین کنند.

وی درباره شهید آیت الله آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان با بغضی که در گلو دارد، اظهار کرد: ایشان برادر عزیز من بودند. من با تمام وجود به ایشان و به ویژه پدر بزرگوارشان عشق و ارادت دارم.

وی افزود: آیت الله آل هاشم، مایه حیثیت، آبرو و شرف آذربایجان بودند. در این مدتی که از طرف رهبر معظم انقلاب به عنوان نماینده ولی فقیه در استان قبول مسئولیت کردند، وحدت، الفت، محبت، مهر و عاطفه را بین آحاد مردم جاری ساختند و همه را به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی علاقمند کردند.

وی ادامه داد: زمان بدی از پیشمان رفتند ولی کارهای خداوند متعال، حکمت دارد. حتما در پس این مصیبت و داغی که بر دل‌هایمان قرار داده است، خیر و مصلحتی برای مردم نصیب می‌کند.

به گزارش تایسیز نیوز، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز و شهید مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی از ساعت ۹.۳۰ دقیقه امروز از میدان شهدا تا میدان ساعت تبریز برگزار می‌شود، سپس پیکر شهید آیت الله آل هاشم برای تدفین به وادی رحمت تبریز انتقال می‌یابد.

پیکر امام جمعه تبریز در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز به خاک سپرده خواهد شد و مراسم ترحیم و شام غریبان ایشان نیز با هم از ساعت ۱۶.۳۰ تا ۱۹ همان روز در مصلی تبریز منعقد می‌شود.

هم‌چنین پیکر شهید رحمتی به صورت مستقیم از مشهد مقدس به شهرستان مراغه منتقل خواهد شد و روز جمعه از ساعت ۱۰ صبح پس از تشییع در گلزار شهدای گلشن این شهر به خاک سپرده می‌شود.