ابراز رضایت معاون اجرایی رئیس جمهوری از وضعیت اجرای پروژه آزاد راه تبریز _ارومیه توسط سرمایه گذار این پروژه
ابراز رضایت معاون اجرایی رئیس جمهوری از وضعیت اجرای پروژه آزاد راه تبریز _ارومیه توسط سرمایه گذار این پروژه

به گزارش خبرنگار ما معاون اجرایی رئیس جمهور در ادامه بازدیدهای یک روزه خود از پروژه های در حال اجرا در استان و همچنین پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور از قطعه ۶ آزاد راه تبریز – ارومیه، که بصورت مشترک بین سرمایه گذار خصوصی و دولت اجرا می گردد بازدید نموده و در جریان کامل […]

به گزارش خبرنگار ما معاون اجرایی رئیس جمهور در ادامه بازدیدهای یک روزه خود از پروژه های در حال اجرا در استان و همچنین پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور از قطعه ۶ آزاد راه تبریز – ارومیه، که بصورت مشترک بین سرمایه گذار خصوصی و دولت اجرا می گردد بازدید نموده و در جریان کامل وضعیت اجرای این پروژه قرار گرفتند . همچنین مسائل و مشکلات موجود در این طرح بررسی و دستورات لازم توسط معاون اجرایی رئیس‌جمهوری در جهت بهبود وضعیت پروژه صادر گردید.

محسن منصوری، ضمن بازدید کلی از این پروژه در جریان فعالیت های صورت گرفته در این پروژه قرار گرفت.قطعه ۶ آزاد راه تبریز – ارومیه که به طول ۲۸ کیلومتر در حال اجراست به عنوان رینک دوم تبریز شناخته می شود و بعد از اتمام این پروژه می توانیم شاهد کاهش بار ترافیکی در تبریز بخصوص اتوبان شهید کسایی باشیم.
بختیار مهمانی سرمایه گذار بخش خصوصی این پروژه در مورد این پروژه اطلاعات لازم را در اختیارمعاون اجرایی ریاست جمهوری قرار داد و خاطر نشان کرد بخش زیادی از پروژه به همت جهادی تلاشگران این شرکت به بار نشسته است و در صورت حمایت های لازم از سوی دولت می توانیم شاهد به ثمر رسیدن این پروژه کلیدی و مهم باشیم.
مهمانی افزود : این شرکت بومی به عنوان سرمایه گذار اجرای ۶۰ درصد این پروژه را بر عهده خودش گرفته است که تاکنون ۲۷ درصد این آزاد راه به سرانجام رسیده است.
بختیار مهمانی در ادامه تاکید کرد در اجرای این پروژه همت جهادی در پیش گرفته ایم و برای تمام گروه اجرایی مهم آبادانی کشور عزیزمان وسربلندی دولت جمهوری اسلامی میباشد

بختیار مهمانی افزود: تمامی عوامل شرکت توان خود را جهت بهره برداری هر چه زودتر از این پروژه به کار خواهند گرفت.
وی افزود: هدف اصلی این شرکت در ابتدا سربلندی کشورمان در احداث آزادراها و کاهش تصادفات و در ثانی مهمترین هدف شرکت سربلندی دولت سیزدهم در پیشبرد اهداف پیش بینی شده میباشد .

محسن منصوری نیز در این بازدید با تقدیر از سرمایه گذار بومی این پروژه روند کلی اجرای این آزاد راه را بسیار مطلوب شمرد و دستورات لازم را در جهت رفع موانع موجود صادر نمودند تا روند اجرایی این پروژه در مسیر پیشرفت همچنان قرار بگیرد.

قابل اشاره است که محسن منصوری معاون اجرایی ریاست جمهوری در بازدید حضوری از پروژه قطعه ۶ آزادراه تبریز ارومیه افزود در بازدیدی که از قطعه ۶پروژه آزاد راه تبریز به ارومیه که بخشی از کل این پروژه می باشد داشتیم مجموعا تا به حال شاهد پیشرفت ۲۷ درصدی این پروژه می باشیم
منصوری افزود:.به طور حتم ما هم به عنوان بخش دولتی پروژه تامین اعتبار لازم را انجام خواهیم داد.
وی ادامه داد دوستان اختیاراتی را می خواستند بابت تهاتر زمین که تصمیم گرفتیم برای تسهیل در فرآیند تملک دولت مجوز لازم را صادر نماید تا روند اجرایی پروژه تسهیل گردد.
منصوری در ادامه به فعالیت خوب سرمایه گذار خصوصی این پروژه اشاره نمود و گفت که کار خوب پیش می روند و ما هم سعی خواهیم کرد نواقص را رفع کنیم تا کار اجرای پروژه تسهیل گردد.

خبرنگار:فرزاد ملازاده