«ابوالفضل پاشایی» به‌عنوان فرماندار هشترود منصوب شد
«ابوالفضل پاشایی» به‌عنوان فرماندار هشترود منصوب شد

با حکم استاندار؛ «ابوالفضل پاشایی» به‌عنوان فرماندار هشترود منصوب شد طی حکمی از سوی استاندار آذربایجان‌شرقی، ابوالفضل پاشایی به سمت سرپرست فرمانداری هشترود منصوب و با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در جلسه شورای اداری این شهرستان معرفی شد. به گزاش تایسیز نیوز، ابوالفضل پاشایی متولد ۱۳۵۳ در تبریز و دارای مدرک کارشناسی ارشد […]

با حکم استاندار؛

«ابوالفضل پاشایی» به‌عنوان فرماندار هشترود منصوب شد

«ابوالفضل پاشایی» به‌عنوان فرماندار هشترود منصوب شد

طی حکمی از سوی استاندار آذربایجان‌شرقی، ابوالفضل پاشایی به سمت سرپرست فرمانداری هشترود منصوب و با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در جلسه شورای اداری این شهرستان معرفی شد.

به گزاش تایسیز نیوز، ابوالفضل پاشایی متولد ۱۳۵۳ در تبریز و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است. وی از نیروهای باسابقه وزارت کشور است که در طول خدمت خود مراتب کارشناسی و مدیریتی را در استانداری آذربایجان‌شرقی و شهرداری تبریز طی کرده و پیش از این به مدت ۱۶ ماه سمت فرمانداری بستان‌آباد را بر عهده داشت.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری هشترود، گفت: شعار دولت مردمی باید با تلاش دولتمردان در مناطق مختلف به منصه ظهور برسد تا شاهد ایران قوی باشیم.

تراب محمدی تاکید کرد: فرمانداران باید توصیه‌های دولت و استاندار را سرلوحه کارهای خود قرار دهند تا بیشتر در خدمت مردم و شهرستان خود باشند.

وی اضافه کرد: فرمانداران باید با ائمه جمعه‌، شورای تامین و سایر ادارات هماهنگی لازم را داشته باشند و به عنوان نماینده عالی دولت حول محور وحدت در شهرستان حرکت کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه فرمانداران باید امیدآفرین و صادق الوعد باشند؛ اضافه کرد: همه قول‌هایی که به مردم داده شده باید انجام گیرد و اگر وعده‌ای به سرانجام نرسیده است فرماندار باید در گزارش‌های خود نسبت به عدم انجام وعده ارائه شده، توضیحات لازم را به سمع و نظر مردم برساند.

در پایان این مراسم ابوالفضل پاشایی به عنوان فرماندار جدید هشترود معرفی و از تلاش‌های ۱۵ ماهه علیرضا توری در این سمت تجلیل شد.