اتهام کلاهبرداری میلیاردی در تبریز با چند صد نفر قربانی
اتهام کلاهبرداری میلیاردی در تبریز با چند صد نفر قربانی

اتهام کلاهبرداری میلیاردی در تبریز با چندصدنفر قربانی! 🔸بنابر مستندات واصله شرکت نوین کوثر در تبریز با جعل عنوان یکی از شرکت‌های زیر مجموعه نهاد نظامی و سواستفاده از نام ایثارگران اقدام به کلاهبرداری میلیاردی کرده و تعداد قربانیان به چندصد نفر رسیده است! 🔹شرکت مذکور بدون انعقاد تفاهمنامه و مجوز قبلی با شهرداری و […]

اتهام کلاهبرداری میلیاردی در تبریز با چندصدنفر قربانی!

🔸بنابر مستندات واصله شرکت نوین کوثر در تبریز با جعل عنوان یکی از شرکت‌های زیر مجموعه نهاد نظامی و سواستفاده از نام ایثارگران اقدام به کلاهبرداری میلیاردی کرده و تعداد قربانیان به چندصد نفر رسیده است!

🔹شرکت مذکور بدون انعقاد تفاهمنامه و مجوز قبلی با شهرداری و سایر ارگانها و با ارائه‌ی قراردادهای نامعتبرپیش‌فروش، زمین‌های زراعی زرنق را با این ادعا که در فازهای دوم و سوم خاوران واقع و تبدیل به کاربری مسکونی خواهد شد به فروش رسانده است.

🔸با وجود دستور مقامات قضایی مبنی بر ممنوعیت ثبت معاملات و اعطای وکالت بلاعزل جهت فروش اراضی مذکور و نصب اطلاعیه‌های عمومی برای آگاه‌سازی اهالی، اعضای این شرکت همچنان به فعالیت خود ادامه و بنرهای نصب شده توسط دستگاه قضایی را پاره می‌کنند و ارگان‌های پیگیر را به سهم‌خواهی متهم می‌نمایند.

🔹با این اوصاف به نظر می‌رسد دادستان به‌عنوان مدعی‌العموم در این خصوص روشنگری و اجازه ندهد تعداد مالباختگان این اتهام کلاهبرداری فراتر رود.