اجرای برنامه‌های ارزشی بدون خلاقیت نتیجه‌بخش نیست
اجرای برنامه‌های ارزشی بدون خلاقیت نتیجه‌بخش نیست

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس آذربایجان‌ شرقی گفت: اجرای برنامه های ارزشی و فرهنگی بدون خلاقیت و بهره مندی کافی از نوآوری نتیجه بخش نیست. امیر دریادار رضا عباسی روز پنجشنبه در جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس آذربایجان شرقی، […]

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس آذربایجان‌ شرقی گفت: اجرای برنامه های ارزشی و فرهنگی بدون خلاقیت و بهره مندی کافی از نوآوری نتیجه بخش نیست.

امیر دریادار رضا عباسی روز پنجشنبه در جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس آذربایجان شرقی، بر داشتن نوآوری، خلاقیت، ابتکار و ماندگاری در اجرای برنامه‌های ارزشی و فرهنگی تاکید کرد و افزود: تشریح و تبیین دستاوردهای وسیع انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس باید با شیوه های جدید و جوان پسند به انجام برسد.

وی یادآور شد: مردمی کردن برنامه های‌ مربوط به دفاع مقدس و مقاومت باید در اولویت دستگاه های متولی به خصوص نهادهای فرهنگی و اجتماعی قرار بگیرد.

امیر عباسی تبیین حماسه‌های هشت سال دفاع‌ مقدس و مقاومت در شرایط کنونی کشور را بسیار حساس توصیف کرد که باید به طور جدی پیگیری شود.

وی با بیان اینکه انتقال فرهنگ غنی دفاع‌ مقدس به جوانان و نوجوانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: وزارت آموزش و پرورش نقش مهمی در این راستا دارد که امیداوریم با هم افزایی، تعامل و همکاری بتوانیم این وظیفه را به خوبی ایفا کنیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس آذربایجان‌ شرقی به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره و اضافه کرد: تولید محتوای دیجیتال و انتشار آن به طور وسیع در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی از نیازهای ضروری است و این موضوع مشارکت تمام دستگاه‌های سطح استان را می‌طلبد.