اجرای طرح آمارگیری از بنگاه‌های معاملات ملکی سال ۹۷ در آذربایجان‌شرقی
اجرای طرح آمارگیری از بنگاه‌های معاملات ملکی سال ۹۷ در آذربایجان‌شرقی

به گزارش تایسیز اذربایجان محمد فرج‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح آمارگیری از بنگاه‌های معاملات ملکی در راستای تامین داده‌های مورد نیاز تهیه حساب‌های ملی و منطقه‌ای بخش املاک و مستغلات توسط مرکز آمار ایران همزمان با سراسر کشور در استان به اجرا درمی‌آید. وی افزود: هدف از اجرای این طرح آمارگیری جمع‌آوری […]

به گزارش تایسیز اذربایجان محمد فرج‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح آمارگیری از بنگاه‌های معاملات ملکی در راستای تامین داده‌های مورد نیاز تهیه حساب‌های ملی و منطقه‌ای بخش املاک و مستغلات توسط مرکز آمار ایران همزمان با سراسر کشور در استان به اجرا درمی‌آید.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح آمارگیری جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز برای محاسبه ارزش تولیدی مصارف وابسته و ارزش افزوده این بخش است.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: در این طرح از فعالیت‌های بنگاه‌های معاملات ملکی شامل مشاوره بابت خرید و فروش تمام یا بخشی از ساختمان‌های مسکونی یا غیرمسکونی، خرید و فروش زمین، باغ و … همچنین مشاوره بابت اجاره آنها، آمارگیری می‌شود.

فرج‌زاده خاطرنشان کرد: این طرح با تعداد ۱۱ هزار و ۷۲۵ نمونه در کشور و ۲۴۷ نمونه در استان، با حضور پنج نفر رده اجرایی دارای کارت مخصوص و ممهور به مهر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی به اجرا درمی‌آید.