اجلاس سراسری نماز با پیام رهبر معظم انقلاب در سمنان آغاز شد
اجلاس سراسری نماز با پیام رهبر معظم انقلاب در سمنان آغاز شد

به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری به همراه تعدادی از وزیران کابینه نیز در این اجلاس حضور خواهد یافت و سخنرانی می کند. اجلاس امسال با حضور یک هزار و ۶۰۰ میهمان و ۴۰۰ مسوول کشوری و استانی در سالن امیرکبیر دانشگاه سمنان به مدت یک روز برگزار می شود. […]

به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری به همراه تعدادی از وزیران کابینه نیز در این اجلاس حضور خواهد یافت و سخنرانی می کند.
اجلاس امسال با حضور یک هزار و ۶۰۰ میهمان و ۴۰۰ مسوول کشوری و استانی در سالن امیرکبیر دانشگاه سمنان به مدت یک روز برگزار می شود.

اجلاس سراسری نماز به صورت سالانه و با اعلام آمادگی استان ها برگزار می شود و امسال نیز دیار دارالمرحمه سمنان میزبان اجلاس نماز است.

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور در حاشیه آغاز اجلاس به ایرنا گفت: امسال در بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز، یک هزار و ۵۳۶ اثر در محورها و موضوع های مختلف مانند اجرا، اقامه و کارهای ابتکاری در زمینه دیجیتال به دبیرخانه اجلاس ارسال شد.

منصور سرگزی اظهار داشت: ۸۲۵ خانم و ۷۱۱ آقا از سراسر کشور در اجلاس سراسری نماز شرکت و آثار خود را ارائه کردند.

وی ادامه داد: در بخش شیوه های انس کودکان با نماز در مهدهای کودک ۲۳۸ اثر، مهارت های دعوت به نماز در مدرسه و دانشگاه ها ۴۵۳ اثر و روش های دعوت همسالان به نماز ۱۹۱ اثر ارسال شده است.
سرگزی اظهار داشت: شرکت کنندگان در اجلاس در زمینه راه های دعوت به نماز در فضای مجازی و رسانه ۱۲۱ اثر، شیوه ها و مهارت های دعوت به نماز در دستگاه های دولتی ۶۴ اثر، روش ها و مهارت های مبلغان و روحانیان در دعوت به نماز ۹۵ اثر به دبیرخانه ارسال کردند.
وی تصریح کرد: ۴۴۳ اثر در قالب ایده ها و تجربه های موفق، ۳۸۵ اثر در بخش علمی و پژوهشی، ۶۲۹ اثر در زمینه ادبی و هنری و ۷۹ اثر در بخش محصولات کمک آموزشی به دبیرخانه اجلاس سراسری نماز ارسال شده است.
شرکت کنندگان در محورها و موضوع های مختلف مانند اجرا، اقامه و کارهای ابتکاری در زمینه دیجیتال آثار خود را به دبیرخانه اجلاس سراسری سالانه نماز ارسال کردند.
معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور گفت: رسانه ها در انعکاس این رویداد بزرگ به منظور ترویج و توسعه فرهنگ نماز بیش از بیش تلاش کنند.

بر اساس این گزارش، بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز امروز به مدت یک روز و در ۲ نوبت صبح و عصر در سالن اجتماعات دانشگاه سمنان در حال برگزاری است.