احتمال‌ ممنوع‌الکاری هایده صفی‌یاری!
احتمال‌ ممنوع‌الکاری هایده صفی‌یاری!

احتمال‌ ممنوع‌الکاری هایده صفی‌یاری!/ رئیس سازمان سینمایی: ممنوع‌الکاری تدوینگر «عنکبوت مقدس» مورد بحث است 🔹محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی امروز از احتمال ممنوع‌الکاری هایده صفی یاری به علت تدوین فیلم «عنکبوت مقدس» خبر داد و گفت:«در این مورد یک لیستی وجود داشت که خیلی از آن‌ها در جلسات متعدد کم و زیاد شدند و قرار […]

احتمال‌ ممنوع‌الکاری هایده صفی‌یاری!/ رئیس سازمان سینمایی: ممنوع‌الکاری تدوینگر «عنکبوت مقدس» مورد بحث است

🔹محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی امروز از احتمال ممنوع‌الکاری هایده صفی یاری به علت تدوین فیلم «عنکبوت مقدس» خبر داد و گفت:«در این مورد یک لیستی وجود داشت که خیلی از آن‌ها در جلسات متعدد کم و زیاد شدند و قرار شده آخرین لیست را هفته آینده به ما بدهند. ما تلاش کردیم بعضی دوستان که اسامی آن‌ها مطرح بود از این لیست کنار گذاشته شوند.

🔹مجموع این افراد به پنج، شش نفر می‌رسد که البته چند نفر کم شده‌ ولی به طور کامل هفته آینده مشخص می‌شود که مثلا تدوینگر فیلم «عنکبوت مقدس» (هایده صفی‌یاری) چه وضعیتی خواهد داشت، چون یکی از افراد مورد بحث است. »

🔹گفتنی است: هایده صفی‌‌یاری از مطرح‌ترین چهره‌های پشت صحنه سینمای ایران است که علاوه بر عضویت در آکادمی اسکار و تدوین دو فیلم برنده اسکار اصغر فرهادی تدوین تعدادی از مهم‌ترین فیلم‌های سه دهه گذشته سینمای ایران از جمله «آژانس شیشه‌ای»، «درباره الی»، «عروس آتش»،«ارتفاع پست» و.. را در کارنامه دارد.