احداث خیابان بهجت شمالی شهرک خاوران به اتمام رسید
احداث خیابان بهجت شمالی شهرک خاوران به اتمام رسید

شهردار منطقه ۹ تبریز: احداث خیابان بهجت شمالی شهرک خاوران به اتمام رسید شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: احداث خیابان بهجت شمالی شهرک خاوران بدون تشریفات به بهره برداری رسیده و در اختیار شهروندان عزیز قرار گرفته است. به گزارش تایسیز نیوز به نقل از شهریار، محمد حسین‌زاده با بیان این مطلب اظهار کرد: در […]

شهردار منطقه ۹ تبریز:

احداث خیابان بهجت شمالی شهرک خاوران به اتمام رسید

احداث خیابان بهجت شمالی شهرک خاوران به اتمام رسید

شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: احداث خیابان بهجت شمالی شهرک خاوران بدون تشریفات به بهره برداری رسیده و در اختیار شهروندان عزیز قرار گرفته است.

به گزارش تایسیز نیوز به نقل از شهریار، محمد حسین‌زاده با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای توسعه و تکمیل شبکه های ارتباطی و نیز اقدامات عمرانی مدیریت شهری این منطقه جهت ایجاد زیرساخت های اساسی در گستره شهرک خاوران، عملیات احداث خیابان ۱۶ متری خاوران (بهجت شمالی) به طول ۷۵۰ متر، با تلاش شبانه روزی تلاشگران حوزه فنی و عمرانی منطقه۹ به اتمام رسیده و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

شهردار منطقه۹ تبریز با اشاره به بهره برداری بدون تشریفات این پروژه ترافیکی، خاطرنشان کرد: عملیات احداث خیابان بهجت شمالی، جزو پروژه های مهم و شاخصی است که امکان دسترسی به بخش قابل توجهی از اراضی این شهرک را میسر کرده و با احداث این شریان، یکی از مطالبات عمومی شهروندان محقق شد.

حسین زاده در تشریح اهم اقدامات فنی این پروژه افزود: خیابان بهجت شمالی، با ۳۶۰۰متر مکعب عملیات زیرسازی، ۳۲۰۰مترطول عملیات جدول گذاری، ۱۱۵۰ تن عملیات آسفالت ریزی و همچنین خط کشی محوری به طول۲۵۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان احداث شده است.